Hoe kopieer ik foto-video van mijn Android Smartphone Moto G Play naar de SD-kaart ?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Alle bestanden in een map tegelijk downloaden met de ASUS File Manager ?

De ASUS File manager werkt goed, niet te ingewikkeld. De draadloze bestandsoverdracht werkt 'op zichzelf' goed.
MAAR . . . . dan heb ik het volgende scherm voor mij : Filemanager download naar PC.jpg
en zie wel de optie 'een file uploaden', maar alles in de betreffende map niet de optie downloaden.
Je kan wel per file (jpg of mp4) 'n file downloaden, maar niet alle files in die map tegelijk.
Dat zou toch moeten kunnen, alleen zie ik in de ASUS File manager die optie niet. Of kijk ik verkeerd ?
 
Ik ben niet van plan om alles hier te gaan naspelen, maar levert het wat op als je, zodra je bent waar je aangeeft in je schermafdruk, te klikken op het filemanager icoontje, links boven in de hoek?
Doet dat wat / gebeurt er dan iets?
En anders klikken op de het knopje, rechts naast Language, en kijk of je daar wat kunt, bijv. in de sfeer van "Select all" of "Download all" etc. [Ik neem aan dat je niet alles wat is laat zien in je schermafdruk! Indien correct constatering: Dom van je!]

Beste wat ik op Google etc. kon vinden over de webinterface is deze handleiding en dit YT filmpje[/b] (vanaf 1:38)
Zie in het filmpje ook de optie om een hele map via Compress and download over te brengen!

Tijs.
 
Laatst bewerkt:
Van de tablet of telefoon naar de PC gaat met een rechtsklik.

Je hebt wel gelijk dat bestanden één voor één gedownload moeten worden en mappen met hun hele inhoud en gecomprimeerd. Dat lijkt een beetje onhandig.

Vanaf de PC kan je bestanden selecteren wat en hoeveel je wilt want dan selecteer je met Verkenner maar de selecteren mogelijkheid zie ik in Asus File Manager niet. Dat is een eenvoudiger programma. Echter... wanneer je problemen hebt met een grotere hoeveelheid zoals muziek of video of foto's vaak, dan kan je in Asus File Manager gewoon naar de bestanden bladeren, door op Intern geheugen of SD opslag te tikken en alles selecteren wat je wilt. Je selecteert door de vinger even op de eerste te houden. Dan de vakjes afvinken. Deze selectie kopieer je met het menu, wat dan rechts boven staat, naar een nieuwe map. De map kan je dan "Comprimeren en downloaden" Comprimeren (dus archiveren of inpakken) dat doen deze apps allemaal.
 
Tja, het zit hem vaak in heel kleine aspecten; zo ook hier en nu.
Zie de bijlage : Filemanager download naar PC.jpg
Met rechter muisklik, klikken op Restored (rechtervlak onder name); tekstbox verschijnt met vraag
compress . . . .enter foldername en klik op compress . . . .
Als ie daar klaar mee is, kan je de zip-file opslaan in elke gewenste map op je PC.
 
Ik ben tevreden dat deze vraag nu definitief is opgelost.

Tijs.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan