Mappen op home-screen zetten

Status
Niet open voor verdere reacties.

Snulk

Gebruiker
Lid geworden
12 mrt 2005
Berichten
398
hallo,

Ik heb sinds 2 dagen een Samsung Galaxy A5 2017
Nu heb ik in de galerij bestanden (vaak screenshots van PC) en foto's staan die ik graag in een map wil zetten.
Deze map zou ik dan op het startscherm willen zien, zodat ik niet helemaal diep in de galerij moet zoeken.

is dat mogelijk...?

Dank,

Jos
 
nee helaas...
Gaat bovendien over apps en ik wil mapje met bestanden zoals je die ook op bureaublad van je Pc kunt maken.

groeten,
Jos
 
op je homescreen plaatsen lukt niet, maar als je op je homescreen naar apps en dan naar mijn bestanden gaat.
kan je daar wel foto's selecteren en in een apart mapje zetten
 
Hallo Jos,
Als je een snelkoppeling wilt naar een map dan moet je die natuurlijk openen in een bestands manager. Het toestel heeft zelf "Mijn Bestanden" maar daarin waarschijnlijk niet de mogelijkheden een snelkoppeling van een map te maken. Het bekende ES File Explorer heeft die functie wel. Selecteer daarin een map met het radio knopje rechts ernaast. Scoll in de lijst van het menu naar boven en kies snelkoppeling maken.

Wanneer de map dus in ES File Explorer opent dan kan je gemakkelijk nieuwe mappen maken en bestanden kopiëren of verplaatsen.
 
Dank allen.
Ik heb even ES File Explorer gegoogeld en lees dat er erg veel troep mee komt in de vorm van reclame.
Dus die doe ik maar niet.

In hetzelfde artikel gaat het over Amaze en deze heb ik gedwonload

gr.
Jos
 
Dat kan gebeuren maar ik ben dan nog klant van voor die tijd want ik zie haast nooit reclame. Er zal een onderdeel worden meegeleverd over schijfonderhoud, wat weer kan worden verwijderd. Van toestemmingen begrijp ik dat het niet altijd de malware is die mensen denken dat het is. Duizenden gebruiken Amaze, miljoenen mensen ES File Explorer. De waardering is niet minder dan die voor Amaze. ES File Explorer heeft ook een "dark theme" dus overweeg het eens wanneer je weer zoekende bent. Groet. Alfred 2
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan