• Privacywetgeving
    Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.

foto in cel plaatsen

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ok. Dus op het Invulblad moet het blijven zoals het nu is en als er dan op Blad 2 in kolom B op dezelfde regel een getal staat, moet de foto voor dat getal in kolom D op Blad 2 komen.

Ik vraag maar even door want dat soort dingen luistert erg nauw.
 
Ik zal er mogenavond nog eens naar kijken. De code kan dan vrijwel hetzelfde blijven.
 
Goedenavond Edmoor,

Heeft u nog tijd gehad om naar de code te kijken?
Ik ben heel nieuwsgierig.
 
Hoi, nee. Helaas nog niet. Druk, druk, druk....
Ik denk dat dat zondagavond wordt voor ik er tijd voor heb.
Dat document staat op m'n desktop die normaal altijd helemaal leeg is.
Dus ik vergeet het niet ;)
 
Helaas nog geen reactie gekregen van edmoor,

Heb inmiddels 75 afbeeldingen geplaatst en deze elk een unieke naam gegeven. Het werkt zoals ik wil, alleen is hij nu tijdens het scrollen en invullen erg traag geworden. Ik ben nieuwsgierig of hij met een vb-code hetzelfde doet en dan een stuk sneller wordt.
 
Is helaas kennelijk ergens helemaal mis gegaan. Kan je de laatste versie van je document plaatsen?
 
Goedemorgen, helaas nog geen reactie ontvangen. Ik neem aan dat er dus geen methode is om dit te versimpelen. Jammer.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan