Nieuwe videokaart kopen?

Status
Niet open voor verdere reacties.

Knolpower14

Gebruiker
Lid geworden
6 jan 2017
Berichten
39
Hallo,

Ik heb een dell optiplex 960

spec:

moederbord: dell inc. 0H364K A00
processor: Intel Core 2 Quad Q9650 3.00 GHZ
RAM: 8GB DDR2
videokaart: onboard
geluidskaart: onboard

ik wil een losse videokaart kopen met 1GB, maar ik kom alleen maar ddr3 ddr4 ddr5 tegen.
kan er dan een ddr3 videokaart in mijn pc?

oke ik weet het het is een wat oudere pc, waarom zou ik hier geld in steken. omdat alles gewoon goed werkt mijn processor en ram zijn up to date, moederbord vind ik prima alleen mijn videokaart niet.
 
desktop-optiplex-960-overview2.jpg

alleen dan zonder disk drive en card reader weet ook niet waar ik die kan kopen
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Die zijn gewoon te koop en zijn standaard meten, dvd driver 5,25" en een cardreader 3,5", eerste heb je en vrije sata poort nodig en een sata voedingsstekker en de 2e een vrije USB poort en voeding.

En je kunt elke videokaart plaatsen die je wilt maar kan zijn dat je een zwaardere voeding nodig hebt en/of PCI-e voedingsstekker/verloop.

Hoeveel wil je er voor uitgeven?
De low-budget echte game kaarten maar je kunt daar de parameters aanpassen en zelf een keuze maken.
https://tweakers.net/categorie/49/v...SkRGILEvMUbKKVjI0MDE0BBpoaGBmaQqmjQ1NlWJra2sB
 
Een TAG nummer zou ons beter kunnen helpen, adh van de link van Lange Pier kom je niet veel verder.
Specs van de mobo wil ik graag weten.
Run anders eens speccy en geef die info van de mobo hier eens.
Een highend kaartje hoef je niet op te rekenen. Low budget past denk ik meer in het plaatje.
 
Link verder klikken is denkelijk te veel werk voor je maar alle specs staat er gewoon in.......

Alleen merk en wattage van de voeding niet maar die zie je ook niet in Speccy.
 
Heb ik wel gezien. Maar verteld niet welke pci(e) sloten er op zitten. Pcie x16 zal er denk ik niet inzitten. Vandaar de vraag met speccy.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan