• Privacywetgeving
    Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.

Keuze Onderhoudsrapport

Status
Niet open voor verdere reacties.

marcel31281

Gebruiker
Lid geworden
30 okt 2015
Berichten
391
Goedenavond,

Ik heb een vrij complexe vraag, en ik vermoed dat het onmogelijk is

Wij hebben verschillende bedden om te onderhouden, en dus ook verschillende onderhoudsrapporten.
Nu vroeg ik mij af of het mogelijk is d.m.v. een keuze boven in het blad, het juiste rapport te verkrijgen.

De rapporten hebben verschillende indelingen kwa opmaak, en de opmaak zal dus ook mee moeten wijzigen

En kunnen deze rapporten uit een andere werkmap opgehaald worden, zodat ik 1 document kan maken met de verschillende rapporten


Bekijk bijlage Onderhoudsrapport.xlsx
 
Je kan ze toch allemaal, zoals je ook al in je voorbeeldbestand hebt staan, in verschillende tabbladen zetten.

Dan kan je er nog voor kiezen om in een voorblad knoppen of een andere control te zetten waardoor je direct naar het gewenste tabblad overspringt.
 
Als ik uw vraag goed heb begrepen?
Maak een database opzet waar je alle gegevens wegschrijft, dan kan je die gegevens altijd terug halen, veranderen of verwijderen en in een tabblad (lees: onderhoudsrapport) invullen.
Normaal gezien krijg je deze week nog een voorzetje.
Voor deze:
deze rapporten uit een andere werkmap opgehaald worden
maar gezien deze:
De rapporten hebben verschillende indelingen kwa opmaak,
zal je de moeite moeten doen om de gegevens van die rapporten in de database te zetten.
Met database bedoel ik niet access of... , maar een excel tabblad, geheel naar uw vbtje.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan