Extra knoppen plakopties snelmenu

Status
Niet open voor verdere reacties.

Wordfeud

Gebruiker
Lid geworden
26 apr 2016
Berichten
35
Ik heb Word 2016, en bij een eerdere installatie had ik via het snelmenu (right click) meerdere plakopties, maar nu zie ik alleen nog maar de knop 'plakken zonder tekst'. Hoe krijg ik die extra keuzeknopjes weer in het snelmenu? De knopjes 'opmaak van bron behouden', 'opmaak samenvoegen, 'afbeelding N', en 'alleen tekst behouden'. De knopjes zie ik wel als ik tekst kopieer in hetzelfde document en dan wil plakken, maar niet als ik vanuit een ander programma wil plakken. Maar dat had ik bij een vorige installatie nog wel. Ik weet niet waarom dat nu weg is.
 
Controleer onder > Officeknop > Opties voor Word >Geavanceerd > Knippen, kopiëren en plakken of alles goed staat ingesteld.
 
Laatst bewerkt:
Dag, Mogelijk is dat een probleem met de bestand associaties. Zie je in Verkenner niet de Word icoontjes bij deze bestanden, geef dan bij Uitvoeren de opdracht: C:\Program Files\Microsoft Office\OFFICE11\WINWORD.EXE /r waarbij OFFICE11 de naam moet zijn van jou Office versie (zie het pad) en denk aan de spatie voor de /r.

Ook kan het dat er binnen programma's (zoals e-mailen of foto's bewerken) aangegeven moet worden wat de tekstverwerker van keuze is. Tekst wordt dan behandeld zoals in die tekstverwerker want deze wordt op de achtergrond geopend.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan