Beeldschermadapter voor Philips Full HD TV

Status
Niet open voor verdere reacties.

Sleutel62

Gebruiker
Lid geworden
5 jun 2011
Berichten
57
Beste...,

Mijn vraag gaat over het aansluiten van een TV op een computer. Momenteel heb ik een LCD Tv van philips 4000 series type 22PFK4000/12 die ik wil gebruiken als monitor. Op de TV zijn twee HDMI-poorten en een VGA-aansluiting.

De eerste keer dat ik deze aansloot op de VGA-poort kon ik uit een groot aantal resoluties kiezen waardoor het beeldscherm redelijk werd gevuld. Na het opnieuw opstarten zie ik helaas alleen de resoluties 800x600, 1024x768 (aanbevolen) en 1280x1024. De aanbevolen resolutie geeft een heel klein beeld op 4:3 formaat waarmee ik niet kan werken.
Daarnaast heb ik het beeldformaat van de TV ingesteld op 'niet geschaald'. Verder is de beeldschermadapter in apparaatbeheer ingesteld op 'Microsoft Basic Display Adapter'. En is de TV is ook te zien bij apparaten en printers.

Hoe kan ik het beeld van mijn TV/Monitor zo optimaal mogelijk instellen?

Alvast bedankt voor de antwoorden.
 
Vraag verplaatst, voor tv vragen hebben we een aparte sectie.
 
Welke videokaart zit er verder in je pc?

Waarschijnlijk een ATI radeon xxxseries. Het is al een oude videokaart. De CD-ROM met stuurprogramma's ben ik kwijt. Als ik in apparaatbeheer kijk bij Beeldschermadapters dan zie ik alleen dat 'Microsoft Basic Display Adapter' is geïnstalleerd als stuurprogramma. Kan het probleem zijn ontstaan na het installeren van de nieuwste Windows 10 update?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan