Beelscherm valt NO SIGNAL tijdens gamen

Status
Niet open voor verdere reacties.

diazepamm

Gebruiker
Lid geworden
6 dec 2008
Berichten
27
Beste,

ik heb een probleem waarvan ik niet meer weet wat ik moet doen en hoop dat jullie mij kunnen helpen.

Ik heb last tijdens het gamen wanneer ik een game opstart dat me beeldscherm op NO signal valt, ik heb 2 beeldschermen op 1 videokaart staan. nooit een probleem geweest en de ene keer doetie het goed nergens problemen mee maar nu kom ik echt helemaal niet meer in het spel en blijft dit voorkomen.

Ik heb al van alles geprobeerd, Drivers updaten, schoonmaken van stof, Fannetjes gecontroleerd, kaart wordt 50 graden wanneer die aanstaat, stresstest gedaan. ik heb geen idee wat het nog kan zijn (ja denk dat me videokaart is overleden maar die is nog geen 1 jaar oud)

Het gebeurd vooraal bij league of legends zodra ik van het charachter laden naar de game ga springt me beeldscherm op No Signal en krijg het ook niet voor elkaar me beeldscherm weer volledig aan te krijgen alleen met een shutdown en helemaal opnieuw opstarten. als ik gewoon surf op het internet of filmpjes kijk heb ik nergens problemen mee.

is er iemand die me kan helpen want zou het niet meer weten.

http://imgur.com/9yL403m dit zijn me specs bij gewoon normaal draaien zonder game. maar met game kan ik hem niet eens maken dan valtie al uit. heb de kap er al af gehad en ventilator laten draaien maar geeft dezelfde problemen
 
En aan welke uitgang hangt die monitor?
Gaan ze beide op zwart?
En aan welke de 2e?

En de andere als primaire instellen in windows kan ook nog.
 
Ik heb nu een HDMI kabel aangesloten en het 2de beeldscherm er even af gehaald lijkt erop dat het werkt, weet niet hoe het kan zijn toch dezelfde uitgangen die op je videokaart aangesloten worden alleen dan een HDMI kabel.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan