Ik kom niet meer aan mijn bestanden (fotos)

Status
Niet open voor verdere reacties.

rasger

Gebruiker
Lid geworden
10 nov 2010
Berichten
317
Beste Helpmijers,

Ik zit met het volgende:

Vorige week ging mijn PC kapot, op het moment geen geld om hem te laten maken maar vandaag wel tijd om een laptop die ik nog had te installeren.
Nu heb ik dus op de laptop printer, antivirussoftware, nog wat programma's geïnstalleerd en wou toen externe harde schijven waar ik foto's op heb aansluiten.
dit ging zonder problemen, insteken en de laptop herkend ze direct. Nu wou ik de printer testen en dacht print een foto, Blijkt dat ik niet meer in de map foto's kom :(

U hebt op het moment geen toegang tot deze map staat er, met een gele driehoek en een vraagteken. Als ik doorduw staat er dat ik de beveiliging moet veranderen. Als ik dan weer naar beveiligingen ga staat er dat ik de leesmachtigingen moet veranderen, hier kan ik alleen op geavanceerd duwen en dan staat er weer dat ik kan proberen om de machtigingen te veranderen met een hogere bevoegdheid, als ik dan op doorgaan duw staat er dat hij de huidige eigenaar niet kan weergeven, hier kan ik op wijzigen duwen maar dan snap ik helemaal niks meer :eek:

Ik heb overal backups van op een tweede HD maar hier precies hetzelfde. het zijn allemaal fotos van het gezin over de laatste 10 jaar, inclusief trouwfoto's enzo... help.. hoe krijg ik ze terug :confused:

ik hoop dat iemand kan helpen, alle fotos van de kinderen, echt alles is onbereikbaar :evil:

mvg Ger
 
Dankjewel voor uw reactie Lange Pier!

Helaas ziet het er bij windows10 heel anders uit dan bij de beschrijving die u stuurde, ben wel aan het proberen gegaan maar het ziet echt allemaal heel anders uit..
 
Helaas kom ik er niet uit met die rechten en machtigingen, ik wacht tot na het weekend dan komt een vriend die er een beetje verstand van heeft. Dat programma werkt trouwens wel, alleen moet ik daar foto voor foto mee "behandelen" het werkt dus niet op de complete mappen :(

Toch bedankt voor het meedenken Lange Pier :thumb: tof
 
JOEHOEEEEEE toch nog gelukt!!!! Had moeten aanvinken dat submappen ook veranderd werden... THNX LANGE PIER!!!:thumb: ZO BLIJ :thumb:
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan