activeren office 2003

Status
Niet open voor verdere reacties.

jvbaal

Gebruiker
Lid geworden
2 okt 2000
Berichten
568
Ik heb een andere computer aangeschaft voor een familie lid van 82 jaar. Nu heeft hij al jaren gewerkt met office 2003 en wil deze versie heel graag blijven gebruiken. Ik heb deze geinstallerd maar kan deze niet meer bij microsoft activeren omdat deze versie niet meer ondersteund wordt. Kan deze persoon hier mee blijven werken of is het zo dat het programma niet meer te starten is na enkele keren opgestart te zijn? Wie weet dit of weet raad?

Juul
 
Ik zou liever de moeite nemen om de boel te upgraden naar een nieuwere versie.
je voorkomt er compatibilteitsproblemen mee in de toekomst, en en verder ligt Office 2003 open voor gevaarlijke lekken omdat het niet meer geupdated wordt.
 
Uit het verhaal begrijp ik dat meneer juist niet wil upgraden omdat de gebruiker 82 jaar is en office nogal veranderd wanneer er overgegaan wordt naar een nieuwere versie. Zo zou het zomaar kunnen dat de meneer van 82 jaar office niet meer kan gebruiken.

Wanneer je office niet activeert krijg je over een tijdje telkens wanneer je office opstart een pop up die je eraan herinnert dat je office nog moet activeren. Irritant maar that's all.
 
Of installeer LibreOffice. Dat ziet er grotendeels nog uit als office 2003
 
Bedankt voor jullie reacties. Ik blijf toch maar bij office 2003 en zal je lastige schermpjes laten wegklikken.

Juul
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan