Wijzigende internet snelheden

Status
Niet open voor verdere reacties.

Blaksmoke

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
9 mei 2017
Berichten
1
Hallo,

Ik heb de afgelopen twee weken een apart probleem met mijn internet.

Normaal gesproken heb ik een download snelheid van 26 Mbps en upload snelheid van 24 Mbps. Maar de afgelopen twee weken wilt deze wel eens naar hele andere nummers springen zonder dat er hier enige aanleiding voor is (geen extra mensen op de verbinding, geen downloads) ik heb dingen voorbij zien komen als 15 Mbps download en 17 Mbps upload maar ook rare dingen zoals 0.7 Mbps download en 16 Mbps upload of andersom. Ik heb dit probleem zoals eerder genoemd pas twee weken,
hier voor een of twee keer eerder maar dat was steeds eenmalig maar nu is het soms twee a drie keer per dag. Ik heb niks verandert in mijn pakket en ook geen nieuwe hardware. Ik heb de snelheden getest met twee verschillende laptop een op kabel een op wi-fi en met een telefoon en alles geeft de zelfde nummers aan. Iemand enig idee wat de oorzaak zou kunnen zijn? Heb ook meerdere malen al geprobeert routers en modems te resetten maar dit verandert niks.
 
En wat zegt de helpdesk van je internet aanbieder?
Meten met een vaste kabel rechtstreeks aan je router is het enigste juiste middel.
 
Zal wel ip adreswijzigingen en/of routeringsveranderingen zijn. Programma's zoals [vul ik aan zodra ik de naam weer weet] kunnen je dat duidelijk maken. Verder kunnen er problemen zijn in de backbone / infrastructuur van de provider.

Beste kans op antwoord (en) bij je provider, dus, want allemaal gerelateerd aan je provider.

Tijs.
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan