Epson EH-TW5350 problemen

Status
Niet open voor verdere reacties.

KillerRu

Gebruiker
Lid geworden
31 jul 2009
Berichten
149
Hallo allemaal,

Ik heb me sinds gisteren een Epson EH-TW5350 beamer aangeschaft. Nu heb ik al enkele hele "lastige" problemen ondervonden.

1. Bij gewoon tv afspelen (Digibox) vloeit het beeld niet mooi mee. Daarmee wil ik zeggen dat als er iemand te snel beweegt je een schim achter ziet komen (vertraging)
2. Bij de Playstation 4 in het algemeen hapert het beeld elke seconde. Een lichte lag die als je er op let echt wel snel irriteert...


Ik werk met een digitale versterker van Samsung (moet even model opzoeken).

Voor de rest doet hij het prima, heeft op de Playstation wel enorm scherp beeld. En werkt ook goed mee in verlichte ruimtes.

Maar mochten deze "kleine" probleempjes nog van de baan geraken ben ik helemaal een tevreden man!

Alvast bedankt en met vriendelijke groet,
Glenn
 
Die vertraging lijkt me 'ghosting', en kan veroorzaakt worden door een slechte, te lange kabel. Probeer het eerst eens met een korte goede kabel.
Playstation probleem kan daar ook mee te maken hebben, maar check ook de in- en uitgangresoluties en videosysteem van beide apparaten.
 
Laatst bewerkt:
Hoy,

De kabel die ik momenteel gebruik is 'n avinity High Speed. Was niet de goedkoopste en is 2M. lang.
Zit momenteel ook rechtstreeks ingeplugd. En is nog steeds ghosting... Mensen hebben me al aangeraden alsnog de beamer te switchen voor 'n Optoma GT1070Xe (Game ready) om de ghosting en lag te minimaliseren.

Weet alleen niet of deze ook zo goed presteert qua kwaliteit etc.

Mvg
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan