Pagina's laden niet in incognito modus Chrome

Status
Niet open voor verdere reacties.

Sundreamer

Gebruiker
Lid geworden
24 okt 2008
Berichten
139
Vrienden,

Even een vraag.
Ik weet hoe ik Chrome incognito kan starten. Via -incognito aanvullen in de Doel space van eigenschappen van de link.

Echter ik heb ook voorkeurspagina's ingesteld om te laden. Deze laden gewoon op in de gewone modus.

Echter met de -incognito aanvulling, komt er alleen 1 pagina, de beginpagina, terwijl ook hier in de instellingen staat dat de browser de pagina's bij opstarten moet laden.

Er is geen virus, geen malware.
Heb chrome al gedeinstalleerd met Revo Uninstaller en opnieuw geïnstalleerd.

Waar zit de bug ?, of wat doe ik verkeerd, ik wil gewoon starten in de incognitomodus en het laden van alle pagina's

Hopelijk weet iemand het antwoord, dank !

Vrgr

Erik
 
Ik gebruik Chrome niet, maar ik zou me kunnen voorstellen dat startpagina instellingen onderdeel zijn van het (actieve) Chrome profiel en dat (juist) het idee van incognito modus (o.a.) zou zijn om niets te doen met/niets op te slaan in profiel(en).

Edit: Blijkbaar heeft incognito modus toch een eigen profiel dus moet je in incognito modus de startpagina('s) apart daar even instellen, zie deze link en voor (o.a.) het verschil tussen gast-modus en incognito modus deze link.

Tijs.
 
Laatst bewerkt:
Beste Tijs en Manamana,

Dank voor jullie input, maar het probleem ligt zo :

Als ik chrome opstart, zonder incognito modus, laden mijn pagina's wel op, die ik in Instellingen heb genoteerd, zeg maar nu.nl, weeronline.nl etc.

Op het moment dat ik dezelfde chrome snelkoppeling opstart, maar nu met -incognito in het doelpad geschreven, worden de pagina's NIET opgeladen, en krijg ik maar 1 tabblad, terwijl in de instellingen alle pagina's nog gewoon staan !, ook de opdracht om op te stertne met de ingestelde pagina's staan aangevinkt.

Ik heb zoals tijs zegt, de instellingen gereset ( dus de oude pagina's weg..) en in nu de incognitomodus, een paar nieuwe pagina's voor het eerst ingevoerd..
Echter zelfde probleem !

Wat denken jullie nu ?

Vrgr
Erik
 
Ik denk dat er een update is. Drie bolletjes rechts boven, dan naar help en dan over Google chrome. Dat wil nog wel eens helpen. Hoop ik.
 
Ik wil weten wat er gebeurt als je Chrome --incognito opstart zonder daar nog een URL achter te zetten. Ik wil ook dat je dan checkt dat alle startpagina's goed zijn ingesteld.
Dan checken of alle startpagina's starten met Chrome --incognito opstart zonder daar nog een URL achter te zetten.

[Kan aan mij liggen maar de omschrijving van het probleem vind ik nu heel wat anders dan in de startposting. Ik zie daar wel gesproken over een snelkoppeling voor incognito modus maar nergens over nog een URL daar achter.]

Tijs.
 
Laatst bewerkt:
Ik denk dat er een update is. Drie bolletjes rechts boven, dan naar help en dan over Google chrome. Dat wil nog wel eens helpen. Hoop ik.

Nope, heb fout nr 3..kan geen connectie maken met chrome update server...maar wel Versie 58.0.3029.110 (64-bit)
 
Ik wil weten wat er gebeurt als je Chrome --incognito opstart zonder daar nog een URL achter te zetten. Ik wil ook dat je dan checkt dat alle startpagina's goed zijn ingesteld.
Dan checken of alle startpagina's starten met Chrome --incognito opstart zonder daar nog een URL achter te zetten.

[Kan aan mij liggen maar de omschrijving van het probleem vind ik nu heel wat anders dan in de startposting. Ik zie daar wel gesproken over een snelkoppeling voor incognito modus maar nergens over nog een URL daar achter.]

Tijs.

Beste Tijs,

Dank je wel.
Als ik alle programmas open, ik heb windows 7, dan ga ik naar de chrome applicatie en klik op eigenschappen, dan op tabblad snelkoppeling, en dan ga ik naar de het vakje doel en zie dit : "C:\Program Files (x86)\Google\Chrome\Application\chrome.exe", dan vul ik daar achteraan = incognito in.
Dan start het incognitovenster, maar laden niet de pagina's die ik goed heb ingevuld.

Haal ik op dezelfde manier -incognito weer weg en start dan de normale modus op, dan starten de web pagina's wel op !

Rara...
 
Het schijnt toch niet te kunnen, o.b.v. wat ik in mijn eerste reactie schreef of misschien pas als je op het startpagina knopje klikt.
Mogelijk wel met deze plugin, die ik verder zelf niet ken/niet gebruik dus op eigen risico etc.

Tijs.
 
Laatst bewerkt:
Beste Tijs en Manamana, dank voor jullie hulp, maar zoals het nu lijkt kan je niet chrome in incognito laden met je geselecteerde bladzijden. Alleen de homepage verschijnt.
Wat wel kan is dat je bladwijzers van de pagina's maakt, in de werkbalk zet, en deze telkens afzonderlijk aanklikt voor een nieuwe incognitopagina.

Ik zeg dit ook even voor andere gebruikers. Mocht dit niet kloppen hoor ik dat graag. Laat het nog even open voor jullie reactries evt.
Dan zal ik het afsluiten.

Met vrgr
Erik
 
Duidelijk verhaal, sluit ook aan bij wat ik in mijn posting #10 al schreef. Dat het evt. wel kan, maar dan alleen met een plugin, is zeker niet ideaal.

Wat mij betreft sluit je de vraag af [EDIT: ik zie zojuist dat al gebeurd is], want jij en ik hebben er veel tijd en instellingen aan besteed, en die bevestigen alleen maar wat je in je startposting al had geconstateerd/geconcludeerd.

Tijs.
 
Laatst bewerkt:
Denk ik ook Tijs, het rare is dat het vroeger wel kon. Misschien dus door een update. Ik zal de vraag afsluiten.
Dank voor je hulp !

Vrgr
Erik
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan