Werken met 2e beeldscherm, wie helpt me??

Status
Niet open voor verdere reacties.
Dat kan ook niet. Misschien kan een groot 4k scherm aan de laptop hangen en dan met een RDP scherm werken?
 
Met 2 monitoren van 1920x1080 resolutie op een Windows 7 computer verbindend met een W2012 R2 server werkt gewoon.

Tijs.
 
Je zin is niet te begrijpen.
Ik had het over een rdp verbinding met een Windows 2012 R2 server waarop rdp/rds geactiveerd is, ja.

Tijs.
 
Waar kan ik zien of mijn RDP een windows 2012 R2 server is? ( of hoe zeg je dat..)
 
Probeer of je mag gebruiken in je RDP sessie:
winver

Tijs.
 
Ik weet niet wat voor ICT'er daar bij jullie rondloopt, maar dubbele schermen via RDP is gewoon mogelijk.
Zowel via de ouderwetse manier (zoals dnties al aangeeft) via mstsc.exe (tabblad weergave, vinkje zetten bij Alle beeldschermen voor de externe sessie gebruiken).
Ook via RDS (Remote Desktop services) kan dit gewoon.
Wij hosten zelf op zowel 2008R2 als 2012 en ik kan alles op mijn triple screen setup draaien. Dus de RDP op alle 3 schermen.
Nu is dat voor alleen beheer niet nodig op multiscreen dus bij mij staat die vink standaard uit, voor eindgebruikers wil je deze juist wel aan hebben staan.

Hoe maak je verbinding naar die RDP. Heb je een icoon op je bureaublad die er uitziet als het volgende icoon?
http://static1.squarespace.com/stat...ce4b00e32840cc088/1428328714334/?format=1000w

Vertel anders eerst hoe je daadwerkelijk verbinding maakt met deze RDP.
Heb je eerder genoemd icoon op je bureaublad of moet je eerst inloggen op een "website" achtige omgeving?
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan