Verwijzing in VBA naar ander blad

Status
Niet open voor verdere reacties.

HammerJohn

Gebruiker
Lid geworden
27 apr 2016
Berichten
173
Ik wil graag weten hoe ik het volgende probleem op kan lossen
in onderstaande formule.
Ik gebruik deze op meerdere tabbladen en ik haal normaal hetgeen
ik wil invullen uit Cel AE5, nu wil ik dit in een ander tabblad plaatsen
zodat ik niet iedere formule aan moet passen en elk tabblad
Dat blad heet Info-blad iemand een tip of oplossing.
Want zoals ik het nu heb geschreven werkt het niet...


Code:
Private Sub Worksheet_BeforeDoubleClick(ByVal Target As Range, Cancel As Boolean)
 If Not Intersect(Target, Range("c7:c9")) Is Nothing Then Target = Range("[COLOR="#FF0000"]Info-blad!K24[/COLOR]").Value
 If Not Intersect(Target, Range("f9:o9")) Is Nothing Then Target = Range("AE5").Value
 If Not Intersect(Target, Range("f11:o11")) Is Nothing Then Target = Range("AE5").Value
 If Not Intersect(Target, Range("f7:o7")) Is Nothing Then Target = Range("AE7").Value
 If Not Intersect(Target, Range("c13:o13")) Is Nothing Then Target = Range("AE5").Value
 If Not Intersect(Target, Range("c15:o15")) Is Nothing Then Target = Range("AE11").Value
 If Not Intersect(Target, Range("c17:o21")) Is Nothing Then Target = Range("AE5").Value
 If Not Intersect(Target, Range("c11")) Is Nothing Then Target = Range("AE9").Value
 Cancel = True
End Sub
 
Laatst bewerkt:
Code:
 = Sheets("Info-blad").range("K24").Value

Zo wel?
 
Laatst bewerkt:
En gebruik bovendien deze gebeurtenis

Code:
Private Sub Workbook_SheetBeforeDoubleClick(ByVal Sh As Object, ByVal Target As Range, Cancel As Boolean)

End Sub

en maak er 1 regel code van:

Code:
If Not Intersect(Target, Range("c7:c9"),Range("f9:o9"),Range("f11:o11")) Is Nothing Then Target = sheets("Info-blad").Range("K24").Value
of

Code:
If Not Intersect(Target,  Range("c7:c9,f9:o9,f11:o11")) Is Nothing Then Target = sheets("Info-blad").Range("K24").Value
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan