3 Monitoren 1 laptop

Status
Niet open voor verdere reacties.

djoencool

Gebruiker
Lid geworden
20 okt 2011
Berichten
100
Beste Allemaal,

ik heb een tijdje nu een HP 8440P elitebook draaien waaraan ik 2 identieke dell monitoren heb zitten.
Nu heb ik daarnaast nog een monitor staan en in het docking station van mijn laptop zitten drie uitgangen, dvi, displayport en vga.
Ik heb vga en displayport draaien maar ik krijg onder geen beding mijn 3e scherm aan de praat, ook niet als ik dvi etc wissel, ik kan simpelweg niet uitbereiden naar drie schermen.

Nu is mijn vraag weet iemand of er een instelling in de bios is of iets dergelijks waarbij ik wel 3 schermen kan aansluiten?

Vriendelijke groet Daniel

P.s bij de bijlagen zit een afbeelding van mijn specificaties
Specs 1.PNG
Specs 2.PNG
 
Ik heb op de site van HP een heel topic gevonden over de HP 8470P met een dockingstation en drie monitoren. In dat topic komt het er op neer dat je 2 schermen op de DVI en Display Port van het dockingstation aansluit. Het derde scherm sluit je aan op de Display Port van de laptop. Bij TS daar werkte het. Ik hoop dat het bij jou ook zo gaat lukken. Succes ermee.
 
In dat topic komt het er op neer dat je 2 schermen op de DVI en Display Port van het dockingstation aansluit. Het derde scherm sluit je aan op de Display Port van de laptop..

Bedankt voor je snelle antwoord het probleem wat ik nu al wel ervaar met 2 schermen(de andere tip ga ik morgen proberen) is dat als ik dvi en displayport tegelijk aansluit ik niet 2x 1920 bij 1080 kan instellen als resolutie.
 
Ik las ergens dat deze laptop met Intel HD video maar 64 MB videogeheugen heeft, en de rest dan dus 'pikt' van het normale geheugen ("shared memory"). Ik zie een beangstigend hoog getal staan bij je tweede schermafdruk, namelijk 1696 MB voor slechts 1 beeldscherm op de door jou gewenste resolutie. Waarom dat getal zo hoog is weet ik overigens niet, maar zou me niet verbazen als dat relevant is voor het probleem wat je beschrijft.

Of een docking station (eigen) videogeheugen toevoegt weet ik niet, maar ik vermoed van niet.

Ik geef toe dat je hier misschien niet veel mee kunt, maar je zou misschien een paar vragen kunnen stellen aan de helpdesk van HP, waarbij je vooraf beter even uitzoekt of je laptop nog garantie heeft of niet (al dan niet extra aangeschafte verlengde garantie (Care Pack?)). Voor zakelijke laptops is het telefoonnummer voor zowel binnen als buiten garantie: 020-5040646

Tijs.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan