• Privacywetgeving
    Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.

Gegevens laden in cel, jaartallen, macro?

Status
Niet open voor verdere reacties.
kijk eens of dit voldoet....
 

Bijlagen

  • Boekhouding (hs_2).xlsb
    74,8 KB · Weergaven: 51
Als ik het na produceer (alleen de macro CTRL C, V) dan veranderd wel de totalen maar de lijst daaronder niet, hoe kan dit?

Waarom staat er een filter? in A ?
 
Laatst bewerkt:
gast0510,

post je aangepaste bestand eens.
 
probeer deze eens
 

Bijlagen

  • Boekhouding (gast0510 hS).xlsb
    72,7 KB · Weergaven: 54
Ik bedoel eigenlijk dat je vorige wel werkte alleen als het probeer na te produceren dan veranderd alleen de totalen bovenaan en onderaan is blanco. Ik zou juist willen weten wat je hebt gedaan zodat ik het kan nabootsen.
 
in de laatste bijlage is dit de werkwijze:

In kolom A van de twee eerste tabbladen staat nu een formule om te bepalen in welk jaar de betreffende regel valt
Door op de pijltjes te klikken wordt kolom 8 gefilterd

Als je kolom A verbergt zie je der niks van.....


Kijk eens naar de macro's en probeer te doorgronden wat daar staat....
 
dank je wel. ik heb het nu werkend in mijn eigen bestandje, er is alleen 1 ding dat mij niet wilt lukken.
Jij hebt op tabblad Received 1 knopje staan (filter) in A6 en op de andere pagina in A5. Als ik nu beiden namaak in mijn bestand dan krijg ik ze beiden in A5 en het wil mij maar niet lukken om hem op de 1e pagina in A6 te krijgen. Als je dan een jaar selecteert filtert hij automatisch regel 6 weg (titel balk)
Hoe kan dit?

En is er een manier om die filter knop onzichtbaar te maken?
 
Zonder dat je het bestand upload is dat niet te zeggen

De knop onzichtbaar maken zou ik doen door kolom A te verbergen...
 
gast0510,

dit is een bestand met maar één tabje. Hoe moet ik nu een verschil zien?

Bovendien is het een xlsx en bevat het geen macro's.
Op het tabje Gegevens van het lint kun je het filter uitschakelen en opnieuw (maar dan juist) inschakeln.

Ik zou toch eens kijken op www.gratiscursus.be om wat meer over Excel te weten te komen.
 
Laatst bewerkt:
@Haije, Respect voor je geduld.:thumb: Kijk hier http://www.helpmij.nl/forum/showthread.php/895793-Boekhouding-formules/page7 even dan weet je dat het toch geen nut heeft. Wel een nuttig linkje dat je gepost hebt:d

Beste gast0510,
Bovenstaande is niet vervelend bedoelt. Maar je wil/kan er blijkbaar niets van begrijpen. Mijn advies zou zijn om of jouw boekhouding uit te besteden of huur een dag iemand in waarmee je het samen maakt. Beiden kosten wat geld maar daar ziin wel weer aftrekposten voor.;)
 
Excuses voor mijn sociale onhandigheid Allen!
Ik ben ook een beetje introvert en vind het lastig om om te gaan met anderen, dit is waarschijnlijk waar jullie last van hebben.
En dan is er nog mijn perfectionisme.
 
Laatst bewerkt:
Ik zou het zeer op prijs stellen als je nog even kunt kijken naar mijn laatste vraag over die cel met filter knop die ik dus niet kan verplaatsen. (zie mijn laatste upload)

Bedankt voor je inzet al die tijd :rolleyes::thumb:
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan