• Privacywetgeving
    Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.

Gegevens laden in cel, jaartallen, macro?

Status
Niet open voor verdere reacties.
gast0510,

natuurlijk wil ik nog even kijken, maar ik had al aangegevens dat je op het betreffende tabblad via het tabje Gegevens van het lint het filter kunt uitschakelen en opnieuw (maar dan juist) inschakelen door
1) vanaf de eerste tot en met de laatste cel (=regel 999) in kolom A te selecteren.
2) via het tabje Gegevens van het lint het filter weer intschakelen.

Het bestand dat je geplaatst hebt werkt niet, omdat de er verwezen wordt naar: D:\Helpmij.nl\Accounting.xlsb en er zit ook geen macro in.
 
Laatst bewerkt:
gast0510,

in deze bijlage zou het correct moeten zijn.

Op tabblad W&V (2016) heb ik bereik jaartal toegevoegd
Op tabblad Received is regel 15 verwijderd omdat die leeg was
Op tabblad Received is bereik DateRec toegevoegd. Je maakte gebruik van één bereik Date, maar het aantal datums is niet gelijk aan elkaar in de tabs Received en Expenses.
 

Bijlagen

  • Accounting - kopie hs.xlsb
    129,9 KB · Weergaven: 27
Ah heel mooi, ik snap hoe je dit hebt gedaan.
Ik heb het nu nagemaakt alleen 1 cel wilt het niet doen, die geeft Waarde aan. Ben best wel benieuwd wat het kan zijn aangezien de formule en de rest precies hetzelfde is.
Zie voorbeeld: Bekijk bijlage Accounting - kopie.xlsb
 
gast0510,

in één van de eerste reacties heb ik al aangegeven dat je i.p.v.
Code:
=ALS(S7="";"";SOM((O7/S7)-Q7))
beter kunt gebruiken:
Code:
=ALS(S7="";0;SOM((O7/S7)-Q7))

Als je dat hier ook weer doet werkt het wel.

Is het echt zo'n probleem dat er dan in een cel staat: - ?

Zo ja, gebruik dan voorwaardelijke opmaak die de inhoud 0 toont met witte tekst en dus onzichtbaar ....
 
gast0510, ben je hiermee geholpen?
 
Fijn, zet je dan de status van deze vraag nog even op "Opgelost"?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan