Android File Transfer

Status
Niet open voor verdere reacties.

Hans Textra

Gebruiker
Lid geworden
20 sep 2004
Berichten
181
Hoe kan ik Android File Transfer van mijn Macbook, MacOs Sierra, verwijderen?
 
verslepen naar de prullenbak.
 
Helaas, dat lukt niet en ook verschijnt er in Launchpad geen kruisje om te verwijderen.
 
Dat zou die alleen maar doenals het programma actief is en dan nog wordt het programma niet verwijderd maar stopt alleen maar.
 
Dat zou best kunnen werken. Ik kan het alleen nu niet uitproberen, want het betreft een Macbook van een vriendin van mij. De volgende week zie ik haar en zal het dan proberen. Het resultaat laat ik je dan weten.
 
Sleep dat programma-icoon vanuit de Programmas -map (of in het engels: Applications) naar de prullenmand, en leeg die. Hiervoor moet het niet actief zijn, dus geen USB verbinding tussen telefoon en computer.
Je kunt ook nog het .plist bestand verwijderen in ~/Library/preferences/ (dat heet 'com.google.android.mtpviewer.plist'). Dan is alles weg.
 
Het is eindelijk op onderstaande manier gelukt. Als een programma gedownload en geïnstalleerd is via de de App store dan kun je het verwijderen door in Launchpad met de linker muisknop op het icoon te klikken totdat een kruisje verschijnt en vervolgens op het kruisje te klikken. Als het een programma is dat niet via de App store gedownload en geïnstalleerd is dan kan het op de manier zoals Manamana heeft aangegeven. Iedereen bedankt voor het meedenken.

 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan