foutmelding PHPMailer

Status
Niet open voor verdere reacties.

mariannevanh

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
14 dec 2004
Berichten
2.085
Bij een poging om gegevens te laten versturen via PHPMailer stuit ik op een foutmelding waarmee ik even geen raad weet.
Wie kan mij helpen?

Code:
Fatal error: Cannot redeclare PHPMailerAutoload() (previously declared in zzz/phpmailer/PHPMailerAutoload.php:24) in [b]zzz/phpmailer/PHPMailerAutoload.php[/b] on line [b]31[/b]
("zzz" is oorspronkelijk de padaanduiding op de server met o.a. mijn accountnaam).

In PHPMailerAutoload.php op de regels 24-31:
Code:
function PHPMailerAutoload($classname)
{
    //Can't use __DIR__ as it's only in PHP 5.3+
    $filename = dirname(__FILE__).DIRECTORY_SEPARATOR.'class.'.strtolower($classname).'.php';
    if (is_readable($filename)) {
        require $filename;
    }
}
 
Laatst bewerkt:
Licht er aan wat je precies doet? Als je de stappen uit de example exact volgt zou je er niks aan moeten kunnen slopen.
Maar voor nu is het glazen bol werk ;)
 
appache herstarten telkens het path nog niet juist zit (wat ik niet kan zien)(vermoedelijk niet volledig juist maar het kan zijn dat er variabelen gezet zijn die geset zijn voor ze getest zijn)

bekijk de funtie __autoload;

weet dat phpmailer nog in oude code staat(bevat) en werking niet te garanderen is .
 
Laatst bewerkt:
Als je de samples bekijkt, dan moeten die gewoon werken.
Dus de vraag is: Wat doe je precies Guidovanh ?
 
Als je de samples bekijkt, dan moeten die gewoon werken.
Dus de vraag is: Wat doe je precies Guidovanh ?

Dit subprojectje gebruikte ik om mijn problemen op te lossen die ik had in het andere topic. Alhoewel het hierboven beschreven probleem nog niet duidelijk is, heb ik inmiddels wel bijna een oplossing voor mijn vraag in het andere topic.
 
Als je nou je relevante code laat zien, dan kunnen we je helpen om je probleem op te lossen. Vertel exact stapsgewijs wat jij hebt gedaan om phpMailer in je site te integreren....
 
Status
Niet open voor verdere reacties.

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan