Wordpress homepage zelf programmeren

Status
Niet open voor verdere reacties.

vacances2000

Gebruiker
Lid geworden
28 jan 2013
Berichten
113
Beste,
Kun je ook in wordpress op de ene of andere manier naar je eigen index.html verwijzen om deze je standard homepage te maken?

Wat ik wil, is eigenlijk enkel wordpress in de submappen hebben... of kan dit enkel door in elke map een nieuwe wordpress installatie te doen?

Dank voor het antwoord.

Vriendelijke groeten,

Jonathan
 
Ik vraag me af waarom je een eigen index.html site wilt hebben die los van Wordpress staat. Ik heb een vermoeden dat je een functie van Wordpress mist die er gewoon in zit?

Misschien is het beter om concreet uit te leggen wat je uiteindelijke doel is?
 
home page anders?

Wil je dan de homepage eigen maken en de onderliggende pagina's laten vullen door wordpress template?
Volgens mij kan je alleen de template kiezen toch en verder niet? Is het zelf maken van een website dan niet beter?
 
Dag Do33,
Dank voor je reactie.

Wil je dan de homepage eigen maken en de onderliggende pagina's laten vullen door wordpress template? > inderdaad, het gaat om het productcatalogus gedeelte en de blog.

Het liefst zou inderdaad een eigen website maken, maar helaas ben ik geen computer nerd.. Ik kan wat basic Html / css. Php, Ajax enz. kan ik zeker niet. Ik wilde daarom eerst als oplossing voor de technische gedeeltes zoals blog en catalogus wordpress gebruiken (ik heb geen idee welke template daar het beste bij past). Wellicht op een latere tijdstip een geheel eigen website.

Indien tips, hoor ik het wel.

Groeten,

Jonathan
 
Je kan de index.php in de /wp-content/themes/themanaam perfect aanpassen om deze in je gewenste stijl te brengen.
 
Laatst bewerkt:
Mijn advies zou ook zijn probeer eerst WordPress. Je kunt daar ook coderingen inzetten om uit te proberen
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan