Problemen met IE11 op Win7

Status
Niet open voor verdere reacties.

Justin23

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
15 mei 2017
Berichten
3
Als ik de PC opstart moet ik 3 x IE openen voordat er een pagina geladen wordt. Als ik vervolgens IE afsluit en opnieuw open doet hij het meteen. De geschiedenis wordt niet meer automatisch verwijdert en wat mij opvalt als IE is afgesloten staat deze nog 2 of 3 x geopend in Taakbeheer. Sluit ik IE vervolgens in Taakbeheer af dan moet ik als ik IE weer wil gebruiken deze 3 x openen voordat een pagina geladen wordt. Het Probleem speelt sinds een week en niet bij mij alleen maar ook bij mijn ouders en schoonouders.
 
Alles scannen met MBAM en je beveiligingssoftware. Problemen komen vaak van add-ons/invoegtoepassingen. Herstelpunt terugzetten van vòòr dat alles nog wel goed werkte. IE opnieuw instellen naar standaardwaarden (alleen als de browser niet meer normaal kan worden gebruikt) > Internetopties > Geavanceerd Onderaan tabblad. Wacht nog even wat antwoorden af.
 
Scan eens op malware met AdwCleaner en laat MBAM, free versie er eens overheen lopen.

Internet explorer resetten helpt soms ook nog wel eens eens via Extra, Internetopties, Geavanceerd.

Wat wel wereld vreemd is dat je ouders en je schoonouders dit ook hebben. Kennelijk is of heb je iets geinfecteerd.
 
Bovenstaande heb ik al allemaal geprobeerd en zelfs na een schone installatie treed het probleem weer op.
 
Dat lijkt mij onmogelijk op drie verschillende computers. Wat is dat met je ouders en schoonouders. Ik neem aan dat jullie niet in de zelfde woonunits wonen. ? Hoe zit dat verder. Anders toch contact opnemen met Microsoft hierover. Voor mij is dit koffiedik kijken. Sorry dat ik niet beter kan. Wie het weet mag het zeggen. :D
 
Laatst bewerkt:
Wat bedoel je met schone installatie? Om hoeveel pc's gaat het. En is er sprake van een modem en router? Welke provider?
 
Ik zelf heb afgelopen weekend mijn hele Windows opnieuw geïnstalleerd maar na 2 dagen hetzelfde euvel. Ik kreeg wel vorige week een update voor IE11 in Windows update. Bij mijn ouders en schoon ouders is dit probleem ook sinds vorige week. Ik en mijn Schoonouders hebben Ziggo en mijn ouders Telfort. Wij maken allemaal geen gebruik van een losse router. Mijn PC is bekabeld aangesloten en die van mijn schoonouders draadloos.
 
CCleaner opstarten en > Schoonmaken > kijk links even na wat aangevinkt staat.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan