Vastlopen van splinternieuwe Samsung S7 Edge...

Status
Niet open voor verdere reacties.

dusbaba

Gebruiker
Lid geworden
21 mei 2012
Berichten
132
Ik ben sinds verleden week in het bezit van de Samsung S7 Edge.
Daar dit toestel toch meermaals als één van de beste smartphones is verkozen graag jullie ervaring hierover.
Waarom ?? Mijn eerste ervaringen zijn verre van positief.

Na dag 2 ondervond ik de eerste keer het vastlopen,
Dit nadat ik de functie wifi-hotspot gebruikte om op mijn laptop in mijn auto online te kunnen.
Ook nu nog loopt hij constant vast wanneer ik hier gebruik van maak.
Gisteren crashte het toestel ook tijdens het versturen van een sms.
Het toestel reageert dan op geen enkele knop meer en zit er dus niks anders op dan de vol- knop en power knop ingedrukt te
houden tot hij herstart.
Ook de wifi gaan vanzelf aan, telkens ik het uitzet, een paar minuten later staat deze vanzelf actief.
De optie slimme netwerkwissel staat uit.

Ik heb de SIM al vernieuwd, de SD kaart eruit genomen omdat dit mogelijks ook de oorzaak zou kunnen zijn en
zelfs al de firmware via Smart switch vernieuwd (7.0 staat er nu op) maar het probleem blijft hetzelfde.
Graag jullie meningen over jullie S7 Edge en eventueel ook nog goede raad...
 
Eerste keer crashte hij al zonder dat er apps opstonden hoor.

Deze reset heb ik al tientallen keren uitgevoerd hoor.

Ik heb gisteren feedback gekregen van Samsung zelf en deze vroeg of ik het al met andere laptop heb geprobeerd. Voordien heb ik met zelfde laptop 2 jaar de functie hotspot gebruikt in combinatie met mijn veel goedkopere Huawei smartphone, zonder problemen, dus dit kan toch niet de oorzaak zijn?
Ook bevriest hij soms zonder dat hij gebruik maakt van de Hotspot functie.
Ik vrees inderdaad dat ik terug naar winkel moet...:(
 
Samsung switch heb ik al gebruikt (zie eerste bericht), ik ben via dit programma van 6.0 naar 7.0 gegaan

Ook heb ik al met de support van samsung contact gehad.... ze raden mij aan na allerlei testen (terug naar fabrieksinstellingen gedaan, veilige modus opgestart enz....) om mijn toestel binnen te doen voor herstelling.... :(
 
Jammer van dat alles. Succes ermee en laat eens weten wat het definitief werd. Groet.
 
Jammer van dat alles. Succes ermee en laat eens weten wat het definitief werd. Groet.
Bedankt voor de hulp. Ik laat zeker het resultaat weten hoor. Ik heb een afspraak voor woensdag in een Samsung Service Center.
 
Het Samsung center heeft me niet geholpen in de winkel, de technieker heeft firmware er terug opnieuw opgezet (wat ik ook reeds had gedaan) maar het probleem kwam terug zoals verwacht.

Enkele dagen nadien via Samsung service is mijn toestel opgehaald geworden door een koerierdienst , 2 dagen nadien terug geleverd en is het moederbord vervangen volgens het bijgeleverde herstellingsbewijs.
Voorlopig werkt alles prima, geen vastloper meer via Hotspot dus nu uitermate tevreden !! Dikke duim dus voor zo een service :thumb:
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan