• Privacywetgeving
    Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.

Tekst automatisch exporteren

Status
Niet open voor verdere reacties.

Stiftmeister57

Gebruiker
Lid geworden
11 mei 2017
Berichten
10
Hallo,

Ik wil graag afzonderlijke stukken tekst uit een Excel bestand die onder elkaar staan automatisch inlezen in een ander Excel bestand, waarbij de afzonderlijke tekst naast elkaar komt te staan.

Is dit mogelijk (via Macro)?
 
Heb je zoiets in gedachten?
Post anders een vb bestandje.
 

Bijlagen

  • transponeer.xlsb
    19,9 KB · Weergaven: 33
Niet helemaal.
Ik wil dan dat cel A9 t/m A15 zoals in jouw voorbeeld wordt overgezet naar cel B1 t/m B7, dus dat ze allemaal naast elkaar komen te staan?!
 
Dan doe je toch gewoon B1 t/m B7 = A9 t/m A15

(Om maar even even duidelijk te blijven als de vragensteller)
 
Het gaat om heel veel afzonderlijke stukken tekst, daarom zou het fijn zijn als het automatisch (macro) kan?!
 
Is er iemand die wel een oplossing weet voor mijn vraag? Ik zou er enorm mee geholpen zijn!!
 
Als je zo graag geholpen wil worden, post dan zoals eerder gesteld een voorbeeldbestand waarin je precies uitlegt, wat de bedoeling is.
Je mag niet verwachten, dat helpers eerst zelf in elkaar moeten knutselen en dan ook nog moeten raden of dat hetgeen is wat jij wilt.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan