• Privacywetgeving
    Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.

Verticaal zoeken? zonder meervoudige alsfunctie.

Status
Niet open voor verdere reacties.

niiels93

Gebruiker
Lid geworden
29 mrt 2017
Berichten
31
Hallo allemaal in de bijlage heb ik een excel bestand. met 2 tabbladen.
In het tabblad gegevens staan in kolom D (concentratie) de waarden die verplaatst moeten worden naar tablad "Blad 1."
Echter verandert deze concentratie na een bepaalde tijd. Weet iemand toevallig hoe ik deze naar de andere tabel kan krijgen.
Dus van uur 1-8 (blad1) moet bij concentratie 125 staan en vanaf 8-17 moet 111 (kg/m³).

Ik weet dat je dit met een meervoudige als functie kan doen. Maar kan dit ook op een makkelijkere manier?

Mvg,

Niels
Bekijk bijlage help.xlsx
 
Hoe kom je bij die waarden? Als ik je lijst bekijk snap ik 1-8 nog wel (je lijst begint in B2 met 8, dus alles daaronder krijgt de waarde van B2) maar daarna gaat je tijdtabel van 9 naar 9,5, 9,75, 9,875 etc. De tijd komt niet verder dan 10 uur, dus 17 uur wordt al helemaal nergens bereikt. Kortom: Vert.Zoeken gaat je niet helpen...
 
Met zoiets?
 

Bijlagen

  • help.xlsx
    17,9 KB · Weergaven: 27
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan