Kan e-mail adres niet deleten.

Status
Niet open voor verdere reacties.

egkok

Verenigingslid
Lid geworden
25 mrt 2001
Berichten
4.439
Er is een email adres verkeerd ingevoerd (door verkeerde letter). Verwijderd via bestand etc., Echter hij blijft onverwijderbaar in het hoofdscherm staan. Ik ben aan het herstellen na laatste win 10 update die er een puinhoop van maakt. Hoe krijg ik dat adres weg, dat ondanks verkeerde e-mail adres toch mails heeft. Advies: wacht even met nieuwste versie Win 10.
 
Outlook afsluiten, configuratiescherm openen.
In het configuratiescherm (sorteren op kleine pictogrammen) staat een onderdeel Outlook of Mail (afhankelijk van de versie).

Daar heb je de mogelijkheid om alle bestaande gegevens in Outlook aan te passen.
Anders even een nieuw profiel maken, oude niet direct weggooien. Dan kun je de gegevens voor wat betreft het e-mailadres etc. goed invullen.

--edit--

Niet helemaal goed gelezen misschien.
 
Laatst bewerkt:
Is dit wel een Outlook probleem?
Ik zou haast denken dat het om een Windows aanmeld-account gaat, niet om een mailaccount in Outlook?

Graag wat meer duidelijkheid, tenzij de tip van Dograver hout snijdt voor je.

Tijs.
 
Is dit wel een Outlook probleem?
Ik zou haast denken dat het om een Windows aanmeld-account gaat, niet om een mailaccount in Outlook?

Graag wat meer duidelijkheid, tenzij de tip van Dograver hout snijdt voor je.

Tijs.

Met Outlook zelf geopend + een probleem met een e-mailadres was in mijn hoofd inderdaad 1+1 snel Outlook.
Tevens staat dit wel in het Outlook forum.
Maar nu ik jouw reactie zo lees heb ik de openingspost nogmaals gelezen, nu goed.
Des te vaker ik het bericht lees des te meer ik begin te twijfelen.

@ egkok, ik lees nu meer topic's van je door.
Nu ben ik redelijk skilled in het ontcijferen van vreemde probleemomschrijvingen, maar we kunnen niet toveren kerel.
Leg even duidelijk uit wat je bedoelt, waar zie je wat staan. Printscreentje toevoegen anders.
 
Laatst bewerkt:
Dograver, ondanks de inderdaad wat vage omschrijving van mijn probleem, blijk je het toch goed begrepen te hebben. Ik wist niet dat outlook 2016 als zodanig in het configuratie scherm was vertegenwoordigd. Verwijdering nu wel gelukt.
 
Ik ga er misschien inderdaad automatisch vanuit ( wiens taal men spreekt) dat men aan een half woord genoeg heeft en dat moet niet. Ik zal mijn vragen in het vervolg duidelijker nuanceren, sorry voor het ongemak. Maar probleem opgelost
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan