Inloggen al jaren een ergernis.

Status
Niet open voor verdere reacties.

egkok

Verenigingslid
Lid geworden
25 mrt 2001
Berichten
4.439
Ingelogd met herinner mij heeft volgens mij nog nooit gewerkt, Kennelijk heeft niemand dit erg gevonden. NU moet ik zo'n beetje bij elke verandering opnieuw inloggen, Dat is lekker als je net een geroot stuk hebt getypt. Dat ben je dan ook kwijt. Hoe moeilijk is het eigenlijk om via herinner mij eeuwig ingelogd te blijven? En in ieder geval tijdens de sessie.
 
  1. Waar gaat dit over? "Overige software" ?
  2. Ik gebruik verschillende programma's, browsers, applicaties, etc waarbij het "herinner mij" principe uitstekend werkt.
  3. Je zou eens kunnen kijken naar Last Pass en gelijkaardige programma's, die je userid's en wachtwoorden 'onthouden' en voor ongestoord (of op zijn minst soepel) inloggen zorgen.
 
Ik denk dat hij deze site zelf bedoelt.
 
OK, zou goed kunnen.
Bij mij gaat het inloggen ook bij deze site juist heel goed met behulp van Last Pass.
 
In ieder geval moet je akkoord gaan met cookies. En als je de pagina verlaat en met CCleaner de cookies verwijdert dan ben je vaak ook het wachtwoord kwijt en moet opnieuw inloggen. Dat je tijdens een sessie (internet/pagina geopend) weer opnieuw moet inloggen is vreemd. Wat ben je dan aan het doen? Is dit in IE of Firefox?

Kijk en als je een groot stuk tekst typt is dat verstandiger even in een document (Word of Kladblok) op je bureaublad te doen en vervolgens in de geopende editor van Helpmij te plakken. Kun je nooit wat voor niets doen. Dit is de beste methode.

Of je moet tijdelijk de tekst in de editor even selecteren en dan kies je kopiëren en kun je als er iets misgaat altijd deze nog terug plakken in de editor. Is lastiger omdat je vaak met andere zaken ook bezig bent.
 
Laatst bewerkt:
Dus ook zeker even nadenken of je een of ander programma gebruikt dat op de achtergrond de cookies verwijdert, onder het mom van "privacy" etc.
We weten niet wat er allemaal op je computer staat qua programmatuur, dus probeer even te bedenken of je een dergelijk programma gebruikt (CCleaner die je laat opschonen bij opstarten of afsluiten of als geplande taak etc.)

Tijs.
 
Laatst bewerkt:
Gaat inderdaad over deze site, waarbij aankruisen van ingelogd blijven dus nog nooit heeft gewerkt. Ik moet dus steeds inloggen. Dat doe ik overigens met roboform. Op geen enkele andere site met zelfde faciliteit een probleem.
 
Blijft de vraag of je nu wat met de suggesties in de antwoorden hebt gedaan en gebruik je IE of Firefox? Firefox kan soms beter reageren of in dit geval juist niet want Firefox wil bij add-ons geldige handtekeningen van de software.
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan