OneDrive bestanden zijn corrupt

Status
Niet open voor verdere reacties.

Lars878

Gebruiker
Lid geworden
13 feb 2017
Berichten
10
Beste,

Sinds een aantal weken zijn al mijn bestanden die ik op mijn OneDrive account had staan corrupt geraakt. Hiermee zijn al mijn gemaakte school verslagen en presentaties onmogelijk op te openen met Word, Powerpoint of Excell.

Ik weet niet of dit een veel voorkomend probleem is en of er een oplossing voor is.

Weet iemand hier meer van?
 
Kijk hier eens naar.
 
@Senso: We verwachten wel wat meer inzet bij reacties, het plaatsen van een link naar zoekresultaten is geen reactie in onze ogen.
 
Doe het dan goed en spreek iedereen daar op aan.

@Senso en manamana: We verwachten wel wat meer inzet bij reacties, het plaatsen van een link naar zoekresultaten is geen reactie in onze ogen.
 
@ Tha devil zal wel bedoelen dat je algemene (zoekresultaten) links doorgeeft en niet te gericht bent geweest in dit geval. Ik doe het ook al jaren zo. :D:)
 
Als ik voldoende tijd heb dan kijk ik die artikelen na en probeer de oplossing direct aan te dragen. Echter, ik had weinig tijd en ik heb geen OneDrive en kan dan niet nakijken en testen hoe dat werkt en waar de problemen exact ontstaan. TS geeft geen specifieke error/foutmelding.

Hiermee zijn al mijn gemaakte school verslagen en presentaties onmogelijk op te openen met Word, Powerpoint of Excell.
Dat is natuurlijk heel vervelend en wie wil dan niet helpen!

Ik weet niet of dit een veel voorkomend probleem is en of er een oplossing voor is.
Dan denk ik, is dit zo en waar liggen de problemen dan? Ik kijk dan op Google. Met een link kan ik TS mogelijk in juiste richting helpen.

We verwachten wel wat meer inzet bij reacties
Een dergelijke opmerking komt hard aan, want ik zet mij vaak honderd procent in en zoek vaak wel een uur om oplossingen aan te dragen ook van onderwerpen waar ik helemaal zelf geen besturingssysteem of software van heb zoals Windows 10.
 
@ Senso,

Jij bent zeer zeker goed actief hier en je gaat als en speer. Gewoon doorgaan zou ik zeggen. :thumb:
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan