Map verdwijnt met inhoud van sd kaart (Sony Aqua M4

Status
Niet open voor verdere reacties.

jannic

Gebruiker
Lid geworden
23 jan 2004
Berichten
238
Hallo,

Ik heb al 1 1/2 jaar een Sony Aqua M4. Aangezien de capaciteit van 8 GB te weinig is en de telefoon minimaal benut kan worden met Apps heb ik er een SD kaart ingezet. Dat helpt niet met de Apps want die kunnen er zelden naar verplaatst worden en zo wel werken ze dan meestal niet meer.

Ik dacht wel m'n foto's in een apart aangemaakte map te plaatsen. Ik was met vakantie dus ik kon de foto's niet op m'n computer zetten. Tot m'n verdriet was na een nieuwe reboot de map met foto's totaal verdwenen.

Weet iemand hoe dit komt? Of zijn de foto's nog terug te halen?

Groeten,

Jan.
 
Er staan goeie tips in. Met Recuva zie ik de bestanden die de kwalificatie uitstekend krijgen. Echter ze kunnen niet teruggehaald worden.
 
Dus rucova is mislukt. :confused:

optie 1: zou/ was/ is ...... hem in een computer steken, uitlezen, dan is hij dus leeg of niet en doet hij het in je telefoon ook niet meer.


optie 2: eigenlijk hoort je telefoon dit zelf al te vragen, het kaartje defragmenteren via je telefoon (waarschijnlijk bij instellingen of iets dergelijks is dat geweest)

Jammer dat het allemaal is fout gegaan.
 
De foto's zijn kennelijk definitief weg. Ik heb de Sony inmiddels vervangen door een exemplaar met 32GB opslag.
 
Oh, oke bedankt zover. Jammer dat het niet meer lukte. ;)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan