tekst buiten beeld

Status
Niet open voor verdere reacties.

rozeb005

Gebruiker
Lid geworden
16 feb 2008
Berichten
59
Bij inkomende emails staat de tekst soms buiten beeld (rechterzijde beeldscherm).
Onder in beeld is er dan een schuifbalk waarmee ik naar rechts kan scrollen.
Hoe kan ik TB instellen zodat de tekst altijd binnen de beeld kaders valt?
 
Dit is het niet maar ik zie verschil tussen mijn laptop en desktop. Desktop heeft geen probleem maar Laptop wel.
Ik vraag me af of dit iets te maken kan hebben met schermresolutie welke bij de laptop aanmerkelijk minder is.
Nogmaals: Het doet zich alleen voor bij inkomende berichten.
 
Dat is vreemd. Ik ken alleen deze. Vormgeving
Klassiek beeld
Wijzigt de lay-out van het hoofdvenster van Thunderbird naar de klassieke 3 vensterweergave. Het venster is in twee kolommen verdeeld. De linkerkolom bevat het mappenvenster. De rechterkolom bevat de berichten.

Breed beeld
Wijzigt de lay-out van het hoofdvenster van Thunderbird naar een 3 vensterweergave, waarbij het berichtvenster de volledige breedte van het venster gebruikt. De bovenste helft van het venster is in twee kolommen verdeeld. De linkerkolom bevat het mappenvenster. De rechterkolom bevat de berichten.

Verticaal beeld
Wijzigt de lay-out van het hoofdvenster van Thunderbird naar een 3 vensterweergave, met de vensters naast elkaar. De linkerkolom bevat het mappenvenster. De middelste kolom bevat de berichten. De rechterkolom bevat het berichtvenster.

of wellicht Herinitialiseren

Zet de weergavegrootte van tekst terug naar de standaardwaarde.
 
Laatst bewerkt:
Ook allemaal niet maar het blijkt alleen op te gaan voor doorgestuurde berichten!
Het ging dus om een doorgestuurd bericht van mijn desktop naar mijn laptop en heb het nu andersom (LT - DT) geprobeerd en dat laat nu op mijn DT ook de schuifbalk zien.
 
Stond al op TRUE. Lijkt er dus op dat dit voor binnenkomende berichten (waarin geen return is gebruikt) goed werkt maar niet bij doorgestuurde berichten!
 
De mijne ook maar het is echt zo als ik het geschetst heb. Ik moet er maar mee leven.
Ik ga dit probleem sluiten.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan