• Privacywetgeving
    Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.

Dikke lijnen bij invoegen nieuwe regel

Status
Niet open voor verdere reacties.

FordGranada

Gebruiker
Lid geworden
26 nov 2010
Berichten
10
Goedemorgen iedereen,

Ik heb een vraag over het invoegen van een nieuwe regel. Als ik nu op een rij gaan staan en met de rechtermuisknop op invoegen klik, krijg ik een nieuwe regel met in kolom F twee dikke zwarte strepen.
Dit is natuurlijk niet de bedoeling, heeft iemand een idee hoe ik dit weg kan halen? Handmatig weghalen kan wel, maar is natuurlijk niet de bedoeling

Alvast bedankt!
 

Bijlagen

  • Planning.xlsm
    18,4 KB · Weergaven: 37
Wat bedoel je precies? Ik heb in jouw bestandje wat rijen ingevoegd, maar geen enkel probleem.
 
Een paar mogelijkheden
1. Na het invoegen van een rij krijg je het icoontje Invoegopties, klik daarop en kies Opmaak hetzelfde als boven.
2.Selecteer je kolom Net onder omschrijving tot einde, kies cel eigenschappen, randen en zet de tussen lijn op de puntjes.
Als je nu een rij invoegt zou het normaal gezien puntjes moeten zijn. (in bijlage toegepast)
3. Met een macro, zie bijlage.
 

Bijlagen

  • Planning.xlsm
    24,5 KB · Weergaven: 28
Goedemorgen iedereen,

Ik heb een vraag over het invoegen van een nieuwe regel. Als ik nu op een rij gaan staan en met de rechtermuisknop op invoegen klik, krijg ik een nieuwe regel met in kolom F twee dikke zwarte strepen.
Dit is natuurlijk niet de bedoeling, heeft iemand een idee hoe ik dit weg kan halen? Handmatig weghalen kan wel, maar is natuurlijk niet de bedoeling

Alvast bedankt!
 
selecteer alle rijen en kolommen in linksbovenhoek , en kies dan voor geen randen.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan