Tom Tom XL Live IQ Routes

Status
Niet open voor verdere reacties.

Roger001

Gebruiker
Lid geworden
20 mei 2017
Berichten
7
Hallo,
Heb op mijn Tom Tom XL Lives de kaart Western_Europe 966_7372 laten installeren via Navitotal.com. Graag zou ik dit zelf willen doen, maar hoe krijg ik hier de laatste versie op geïnstalleerd aub?
Als ik het toestel aansluit op Tom Tom Home kan ik wel beperkt updaten, maar geen flitscontrole en ook niet de laatste versie. Ben nl een leek in deze materie, maar nu ik wat meer tijd heb zou ik dit graag even onder de knie willen hebben. Graag step by step uitleg aub
Dank u
 
Als ik de laatste versie aankoop, dan zal het mij met de bijgeleverde activeringscode wel lukken denk ik, maar dat is juist datgene wat ik niet wens te doen. Via Tom Tom Home gaat wel maar krijg hier niet de laatste versie. Deze moet blijkbaar steeds aangekocht worden. Klopt dit, of is er een weg?
 
Ja, klopt.... Tomtom blijft maar vragen om aankoop. Steeds/meestal 4 keer per jaar, dus ieder kwartaal
 
Kan ik iets anders doen, via Navitotal.com misschien? maar weet niet hoe het werkt; Kan je helpen? of ben ik mij nu op het illegale pad aan het betreden?
 
Hallo.

Dit is inderdaad illegaal dus je zult hier geen hulp daarvoor krijgen.

Groetjes Cees.
 
Mooi alternatief is google maps. Deze gebruik ik ook vaak en kun je offline gebruiken als dat nodig is.:shocked:
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan