Facebook profiel onzichtbaar?

Status
Niet open voor verdere reacties.

nossie

Gebruiker
Lid geworden
11 nov 2008
Berichten
672
Hallo allemaal,

Ik vraag me af hoe je een Facebook profiel volledig onzichtbaar kan maken. Of beter gezegd zichtbaar kan maken.

Een oude vriend van me wil ik vrienden mee worden maar als ik hem zoek vind ik hem niet, zoek ik ingelogd met mijn vrouw d'r profiel dan zie ik hem gewoon en kan gewoon vrienden worden.

Als ik zoek op Google vind ik alleen maar dat alle inhoud onzichtbaar kan zijn maar het profiel op zich altijd zichtbaar zou moeten zijn.

Wat moet er veranderen om ook zijn profiel zichtbaar te maken?

Ik hoor het wel.

Mvrgr.

Nossie
 
Misschien was het dan geen goede vriend, en heeft hij je geblokkeerd. In dat geval is zijn profiel voor jou onzichtbaar.
 
Hallo allemaal,

Dat hebben we uitgesloten. Test profiel aangemaakt mijn profiel geblokkeerd en alles in de hoogste veiligheid/privacy gezet. Profiel opzich was nog steeds zichtbaar maar tijdlijn, foto's en persoonlijke gegevens werden onzichtbaar. Een week of twee laten staan zodat Facebook alle instellingen kon verwerken maar met hetzelfde resultaat.

Owja, in de vriendenlijst is zijn profiel ook niet zichtbaar.

Hij ziet overigens mijn profiel ook niet.

Iemand nog enig idee? Misschien een bug in Facebook?

Ik hoor het wel.

Mvrgr.
Nossie
 
Als iemand geblokkeerd is, lijkt diegene van de aardbodem verdwenen op FB. Dus laat hem toch eens zijn blokkade-lijst doornemen.
 
Oké, gaan we dat bij hem ook even nakijken. Dank je wel voor je reactie.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan