Submappen in OneNote?

Status
Niet open voor verdere reacties.

Bornetto

Gebruiker
Lid geworden
26 okt 2009
Berichten
289
Naast Outlook en m'n browser is OneDrive het door mij meest gebruikte programma. Ik vind het heerlijk werken aangezien ik veel notities e.d. maak en als ik onderweg ben OneNote op m'n laptop gebruik en op kantoor op de desktop.

Mijn vraag: Is het mogelijk om onder de pagina;s links op het scherm, binnen een catogorie (tabs) subpagina's aan te maken. Of bestaande pagina's daar naar toe te verplaatsen? Eigenlijk op dezelfde manier waarin je de mappen en submappen aanmaakt in Outlook.

Office 365 en uiteraard OneNote 2016.

Ik hoor het graag.

Gr, Rob
 
Hallo Rob. Proberen

Een nieuwe pagina of subpagina maken, volgens mij zo.

Als je een nieuwe pagina wilt maken, klik je op de knop Nieuwe pagina boven de paginatabbladen.

Als je een nieuwe subpagina wilt maken, klik je op de pijl Nieuwe pagina en klik vervolgens op Nieuwe subpagina.

Je kunt ook een nieuwe subpagina maken door met de rechtermuisknop op een paginatabblad en vervolgens op Nieuwe subpagina in het snelmenu te klikken.
 
Hallo manamana,

Heb even snel gekeken. Ik zag wel in de gauwigheid dat de mappen niet te openen en te sluiten zijn zodra er submappen in een map zitten. Maar wellicht kom ik daar nog wel achter. Ik ga me er komend weekend wel even in verdiepen en kom er dan weer op terug.

Tot zover bedankt en tot laters.

Gr, Rob
 
Hallo Manamana,

Helaas, verder dan dit kom ik niet.
Het mooiste zou zijn wanneer de mappen "Onderwerp A" en "Onderwerp B" kunnen worden geopend en weer weer dicht geklikt.

Subpagina_OneNote.JPG

't Is niet anders...

Gr, Rob
 
Hallo Manamana,

Volgens mij leest Microsoft mee op jullie site.
Ze hebben het probleem zelf al verholpen. Het ziet er nu veel overzichtelijker uit.

Gr, Rob
 
Oh dat is mooi, kennelijk is er een update geweest. Maar netjes dat je even terug meld. Tof dat het weer werkt zoals jij wilt. :thumb:
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan