Verbinding valt weg

Status
Niet open voor verdere reacties.

Captainsparrow

Gebruiker
Lid geworden
13 okt 2010
Berichten
245
Ik hem problemen met mijn netwerk. Alleen maar met pc. Niet met tablet of iPhone. Alles gaat snel behalve pc.
Na opstarten lukt verbindingen wel, maar na een paar minuutjes begint het te vertragen. Tergend langzaam. Enkel op pc dus. Draadloze adapter toont volledig bereik. Probleem oplosser Windows vind geen probleem
Ik heb Windows 10 64 bit.
Help aub.
 
Wordt moeilijk om iets nuttigs te melden als niet bekend is welke wifi module je gebruikt, of de driver ervan volledig is bijgewerkt en of je een hulpprogramma (meegeleverd met de driver) gebruikt voor je wifi verbindingsprofielen of dat je gebruik maakt van 'de Windows manier' daaromtrent.

Uiteraard zou je kunnen beginnen met scannen op malware, zoals met AdwCleaner en Malwarebytes (heette voeger MalwareByte's AntiMalware, afgekort MBAM).

Tijs.
 
Beste Tijs ,

Ik heb al gescand met mcafee (betaalde versie). Geen bedreigingen gevonden.
Mag ik Adwcleaner en Malwarebytes naast McAfee draaien?
 
Ja, mogen naast je gewone antivirus gebruikt worden.

Tijs.
 
Had je zelf ook kunnen bedenken: De informatie verschaffen waar ik om vroeg.

Tijs.
 
Ik heb eens nagedacht. Enkele dagen geleden heeft Windows de creators update geïnstalleerd. Nu heb ik die update ongedaan gemaakt en het probleem lijkt van de baan.
Toeval of niet?

Mvg
 
Dat is mogelijk, zeker als de Creator update een andere driver beschikbaar stelde.

Tijs.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan