toe aan nieuwe pc

Status
Niet open voor verdere reacties.

doe-dit-dan

Gebruiker
Lid geworden
27 mei 2001
Berichten
906
Hoi allen,Ik ben toe aan een nieuwe pc, budget max. €750 voor desktop en toetsenbord/muis, beeldschermen niet nodig wel geschikt voor 2 schermen

Helaas Ik ben wat ouder dus niet meer op de hoogte van het nieuwste ed.op pc gebied dus advies gevraagd

Ik doe niet veel met foto's of muziek dan wel spelletjes,gewoon thuis gebruik waar je niet meer zonder kan
zag weer een aanbieding van de aldi??????? de pc md 8861 is dat iets voor mij gaarne jullie expertisie

Vriendelijke groet en alvast bedankt
 
Laatst bewerkt:
Is zéker een vlotte pc, of je er ook gelijktijdig 2 schermen op kunt aansluiten, durf ik niet te zeggen ..
 
In principe Voldoet bijna elke PC wel tegenwoordig. De genoemde Aldi PC is redelijk duur voor wat je krijgt eerlijk gezegd, maar kan prima volstaan voor algemeen gebruik. (prijs is op zich niet extreem, maar "korting" zou ik met een korreltje zout nemen)
 
Lijkt mij een prima machine voor de eisen die je aan een machine stelt.
Qua beeldschermaansluitingen bevat de machine een HDMI en een Displaypoort, maar check dit voordat je 'm afrekent aan de kassa. Medions veranderen nogal eens 'spontaan' van specificaties.
Hier staan wat meer details : Klik

De kans dat je eentje zal kunnen bemachtigen lijkt mij echter héél klein. Ik heb mij ooit eens laten vertellen dat er per filiaal maar een handjevol beschikbaar zijn en de 'liefhebbers' schijnen soms al een uur voor openingstijd van de winkel voor de deur te 'liggen'.
 
Laatst bewerkt:
Kan TS daar 2 monitoren op aansluiten en dan van de ene monitor naar de andere monitor scrollen/muizen? dat was eigenlijk zn enigste eis ... (althans, dat maak ik op uit zijn berich)
 
Afhankelijk van de aansluitingen die beide schermen van TS hebben heeft hij mogelijk nog een converter nodig...
Een redelijk recent scherm heeft vaak wel HDMI maar display-poort is minder gangbaar op al wat oudere schermen, dus dat zou ik eerst nakijken.
Maar ja, dat scrollen naar een 2e scherm moet mogelijk zijn, kwestie van hoe je de zaak instelt.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan