• Privacywetgeving
    Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.

excel vraag

Status
Niet open voor verdere reacties.

knop42

Gebruiker
Lid geworden
23 mei 2017
Berichten
6
Hallo Mensen,

Ik heb een vraag wat betreft excel, bijgevoegd heb ik een bestand. het idee is dat in het de Mastersheet alles in vul en dat dit dan automatisch in de verschillende industrien word ingedeeld. Dus als ik industrie 1 aangeef moet alle data automatisch naar de tab van industrie 1 gaan en zo ook voor de andere industrieen, helaas krijg ik dat niet voor elkaar wellicht iemand hier die een oplossing weet?

groeten

Johannes
 

Bijlagen

  • example.xlsx
    12,1 KB · Weergaven: 38
Zoiets?
Edit: welkom op het forum:)
 

Bijlagen

  • industry.xlsb
    22,7 KB · Weergaven: 40
Laatst bewerkt:
Hee,

Bedankt voor je reactie, dat zou het uiteindelijk resultaat moeten zijn inderdaad alleen het gaat nog niet automatisch bij mij. Het idee is dat als ik in de master sheet weer een rij in vul en dan bijvoorbeeld industry 3 aan geef dat de complete rij dan ook in de tab industrie 3 er bij komt.

Ik hoop dat iemand hier die oplossing weet?

ps wat had je gaan aan de file want ik zag nergens codes? gekopieerd?

alvast bedankt

Johannes Bergsma
 
Hoi Johannes,
Als ik uw vraag goed heb begrepen, probeer het hiermee eens.
Master wordt ingevuld en het gekozen industrieblad.
 

Bijlagen

  • industry.xlsb
    40,6 KB · Weergaven: 44
Hallo Philiep,

Bij mij werkt het nog steeds niet, het idee is dat elke keer als ik bijvoorbeeld industry 3 in vul in de mastersheet de hele rij automatisch in word gevuld op de sheet industry 3.

Dus als ik in een nieuwe rij alle info invul en dan aangeef dat deze van industry 2 is moet deze rij ook compleet in de sheet industry 2 verschijnen.

Ik hoop dat je snap wat ik bedoel... hehe in iedergeval bedankt voor de moeite.

het moest vast kunnen maar ik weet niet hoe

Groeten

Johannes Bergsma
 
Hoi Johannes,
Het invulformulier in mijn tweede vbtje doet exact wat je vraagt. Het werkt hier probleemloos. Wat gaat er dan mis?
 
Bij mij werkt het niet,

als ik een nieuwe rij aanmaak en daar alle gegevens in vul en vervolgens bijvoorbeeld industry 2 aangeef dan komt hij bij mij niet automatisch en compleet in industry sheet?
 
Dus je bedoelt als je mijn voorbeeld met invulformulier (onveranderd) test het bij jou niet werkt?
Dan kan ik maar 2 dingen bedenken.
Je moet de macro's inschakelen of je werkt met Mac, anders zou ik het echt niet weten.
 
Bij mij werkt het nog steeds niet? als ik ergens de industry verander dan veranderd er in de sheet van de industry zelf niks. Kan je me vertellen hoe je het ingesteld hebt misschien als ik het zelf zo instel dat het wel werkt


ik hoor graag van je

Johannes
 
Ik zie de codes, als ik dat zo zie zou het volgens mij moeten werken, alleen bij mij gebeurt niks ik zal morgen middag thuis een proberen of het daar wel leuk.

ik hou je up to date, als je nog andere oplossingen hebt hoor ik het graag!
 
Verplaatst van OS/OVERIG naar deze sectie.
Succes verder met je vraag.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan