Outlook 2010 weergave groep contactpersonen

Status
Niet open voor verdere reacties.

mbalkm

Gebruiker
Lid geworden
2 mei 2007
Berichten
24
Beste lezer,

Ik heb in Outlook 2010 diverse groepen contactpersonen aangemaakt. Als ik een groep contactpersonen open, worden deze weergegeven in een kolom Naam en daarnaast een kolom E-mail.

Van alle contactpersonen is ook de Afdeling bekend, maar deze kan ik alleen zien als ik dubbelklik op de contactpersoon. Graag zou ik een 3e kolom toevoegen voor Afdeling. Het doel is namelijk de groep contactpersonen te exporteren (naar Excel) en daarbij ook de naam van de afdeling mee te nemen.

Ik krijg echter nergens een instelling gewijzigd die de afdeling toont...

Bij voorbaat dank voor uw reactie!

Marc
 
Nu heb ik geen 2010 maar 2016, maar wellicht werkt het onder 10 hetzelfde :

Beeld, Weergave wijzigen en dan kiezen voor Lijst.
 
Dat is niet helemaal wat TS bedoelt; dat werkt voor de weergave van de contactpersonen. TS heeft (althans: zo begrijp ik het) een groep (of meer) gemaakt binnen de contactpersonen en daar personen aan toegevoegd, en die lijst moet worden geëxporteerd. En inderdaad, als je een groep opent, zie je alleen de namen en de email adressen. De weergave kan je verder niet aanpassen.
Ik zou de complete lijst exporteren naar Excel, en de betreffende groep(en) zoals je hem nu hebt ook naar txt bestanden. Die allemaal importeren in je Excel bestand, en dan met Vert.Zoeken de ontbrekende gegevens erbij zoeken.
 
Dank allen!

@gast0225 - deze indeling is de wens, maar niet mogelijk in 2010.
@Octa - dank; ik denk dat dit idd de enige oplossing is.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan