verbinding

Status
Niet open voor verdere reacties.

Berendbotje

Gebruiker
Lid geworden
14 aug 2006
Berichten
451
Mijn Iphone 6 werkt niet meer op de bluetooth in de citroen C3..De bleutooth staat aan op de iphone,maar in de auto krijg ik het bericht dat ik geen mobiele verbinding heb,terwijl ik dat wel altijd gehad heb.Een andere telefoon die doet het wel meteen.Weet iemand waar dit aan kan liggen..???
 
Voor zover mogelijk in beide apparaten de eventueel daar staande 'naam' van het respectievelijke apparaat verwijderen. Zowel de auto alsmede de telefoon 'uitzetten', daarna beide weer inschakelen en vervolgens proberen opnieuw te 'paren'.
 
Laatst bewerkt:
Je zal dan wel weer de hele riedel van pincode (BT-verbinding) en accepteren etc. etc. krijgen, maar volgens mij is dat de enigste manier om de boel weer werkend te krijgen.
 
Laatst bewerkt:
Kan het misschien ook zijn dat de telefoon bijna leeg is,dat hij het ook niet doet. Want hier in huis doet hij het niet en in de auto wel. Zou dit kunnen..??
 
Daar kom je achter als je 'm opgeladen hebt, maar het lijkt mij een minder waarschijnlijke oorzaak.
 
Nou,ik heb gisteren de Iphone opgeladen en toen ik in de auto stapte en hem aan zette ,sprong hij meteen aan.Dus waarschijnlijk heeft het toch aan het opladen gelegen. Ik wacht nu wel even af en hopenlijk ben ik er van af
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan