De update van Hisuite_5.0.1.300_OVE naar Hisuite_5.0.2.300_OVE

Status
Niet open voor verdere reacties.

Dukkel

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
17 feb 2016
Berichten
1.990
Besturingssysteem
Win11 Prof NL
Office versie
Office365
Hallo Allemaal,

Ik heb ontvangen de nieuwe update van Hisuite (de desktopversie van Huawei)

Bij installatie van de nieuwe versie (Hisuite_5.0.2.300_OVE) over de oudere versie Hisuite_5.0.1.300_OVE stopt de update telkens op 16%
Zie 2017-05-24.png

Nu heb ik dit geschreven naar Huawei, en ik kreeg waarlijk antwoord terug in de vorm van Hisuite_5.0.2.300_OVE.par2.rar
Een aanpassing waarschijnlijk

Maar hoe moet is dit Par-programma behandelen ?
Zodat dit in combinatie met
Hisuite_5.0.2.300_OVE uitgepakt kan worden en dat het dan werkt?

Met vriendelijke groeten
Dukkel
 
Laatst bewerkt:
Opslaan in een map (bijv. de map Downloads) daarna in de verkenner rechtsklikken op dat bestand en dan kiezen voor 'uitpakken' op een door jou zelf aan te geven plek (bijv. in de map Downloads)
Hoe nu verder hangt een beetje af van het 'soort' bestanden dat je daarna aantreft. Zit er een .exe of misschien meerdere .exe in?
 
Hallo gast0225

Ik krijg foutmeldingen, zie
2017-05-24 (1).png

En hoe nu verder?
MVG
Dukkel
 
Dan kan ik nog maar 1 ding verzinnen:

kopieer dat hele .rar bestand naar de map waarin de oude suite staat en probeer het dan nog eens met de rechter muisknop uit te pakken.
krijg je dan weer een foutmelding, dan denk ik dat je nog een mailtje moet gaan sturen naar de ondersteuningsdesk van de telefoon.
 
Hallo Allemaal,

Zowaar, ik kreeg weer een reactie uit China (van Hisuite / Huawei), omtrent het NIET afsluiten van de Backup-procedure

Ze schreven:
Bekijk bijlage Remedie volgend Huawei.docx

1. paly terug naad de laatste update van Google
2. instellingen - Application Management - Backup -permissions - full
3. instellingen - Application Management - Huawei mobiele assistent permissions - full

Nu neem ik aan dat het eerste woord op regel 1) paly = Play zal moeten zijn.

Maar de rest is voor mij vreemd.

Ik zoeken In Google naar: Instellingen - Application Management - Backup - permissions - full en de volgende regel3: Instellingen - Application Management - Huawei mobiele assistent - permissions - full

Lukte me niet, want ik kan het niet vinden wat bedoe;d wordt, of lees ik het verkeerd en wordt er heel wat anders bedoeld?

In ieder geval is het probleem nog niet de wereld uit

Wie weet raad?


Met vriendelijke groet
Dukkel
 
Laatst bewerkt:
Hallo gast0225

Dan gaan we er een nachtje over slapen, misschien blijkt het morgen "appeltje... eitje" te zijn
 
Zie dat blijkbaar part1.rar ontbreekt. Dus vraag daar naar bij de helpdesk, maar:
Op de officiële website van Huawei is alleen de versie die je al hebt te downloaden (HiSuite_5.0.1.300_OVE), dus geen idee hoe/waar je die andere versie vandaan haalt, maar dat lijkt in ieder geval geen officieel vrijgegeven release. Vreemd genoeg is in de update log wél sprake van de versie waar jij nu problemen mee hebt.

Werkt echter gewoon alles goed, dan zou ik geen tijd stoppen in je probleem: Updaten alleen vanwege het updaten zélf levert geen winst op, en (alleen) potentiële problemen! Zie hier een DE computergebruiker die precies hetzelfde probleem heeft en waarbij hem ook wordt aanbevolen deze nieuwe versie (dan maar) niet te installeren/gebruiken.

Tijs.
 
Laatst bewerkt:
Hallo Dnties
Je hebt helemaal gelijk, ik heb dan ook weer snel Hisuite_5.0.1.300_OVE (de oudere versie dus) geinstalleerd.
Alleen nu die oudere versie draait, laat Hisuite zien dat er een nieuwere versie voor handen is n.l. de Hisuite_5.0.2.300_OVE.
Kijk maar links onder in dit bericht.:
2017-05-28.png

Als je op dat BIJWERKEN ingaat, kom je met de volgende versie niet verder als 16% uploaden
2017-05-24.png

2017-05-28 (1).png
In dit scherm wordt links-onder aangegeven dat er een nieuwere versie van Hisuite voorhanden is

Maar ik zal wachten tot Huawei/Hisuite deze nieuwere versie zelf officieel aanbied. Dat die versie al in de update log staat, zegt mij alleen maar dat ze er dichtbij zitten om de nieuwere versie eerstdaags te publiceren
In iedergeval bedankt voor je inspanningen

Met vriendelijke groet
Jan Filarski
 
Laatst bewerkt:
Helemaal tot je dienst! :thumb:

Graag nog wel even je vraag de status opgelost geven(!)

Tijs.
 
Hallo Tijs,

Zojuist heb ik met de Klantenservice van Huawei gesproken, over het niet volledig zijn van Hisuite_5.0.2.300_OVE

en wat denk je, dat hun betoog inhield.

Nog ruim een week wachten dan zal de volledige update voorhanden zijn, en zullen de foutjes waar ik nu nog op gestuit ben, er uit gehaald zijn.

En dan zal de volledige update door Hisuite_5.0.2.300_OVE aangeboden worden. Wat je nu ziet in de oudere versie van Hisuite, zijn eigenlijk de voorlopers van het programma dat straks aangeboden wordt.

Dus je had gelijk, groot gelijk.

Met vriendelijke groet
Jan
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan