Navimapper en Poort 80 bezet: kan ik poort 80 met currport uitzetten tijdelijk?

Status
Niet open voor verdere reacties.

veldfiets

Gebruiker
Lid geworden
5 nov 2013
Berichten
18
Ik heb deze vraag al eerder gesteld zie ik: nog steeds is de vraag actueel: mooie kaarten, maar ik ben niet een held om in de router te gaan werken. Ik las ergens een topic met dezelfde vraag, vandaar currport. Dat heb ik gedownload en gezien dat op 2 plaatsen poort 80 is bezet Currport.jpg een windows systeem-item-http/listening.
Kan ik deze poort tijdelijk, met dit programma uitzetten?
 
Als je geen internet meer wilt, daar wordt poort 80 voor gebruikt en nee, tis een monitor.

Waarom wil je die poort 80 uit hebben?
 
Omdat ik kaarten via synchronisatie wil overbrengen naar mijn Windows phone, Navimapper heet de tool hiervoor en die meldt bij opening dat synchronisatie niet gaat lukken omdat of een firewall of een programma poort 80 bezet houdt. Poort 80bezet.png.
 
Wat bedoel je precies met waar de Firewall verantwoordelijk voor is? En, wat is: 'naar buiten toe': (van router, zit aan de muur, Wifi modem is van Cisco) naar de computer toe? Ik zal het filmpje bekijken.
 
Laatst bewerkt:
... filmpje stap voor stap exact nagedaan: 2 keren poort 80 erbij gemaakt: binnenkomend en naar buiten gaand: resultaat: navimapper geeft nog steeds dezelfde melding, ra, ra. Firewall.png.FirewallGeavanc..png
 
Laatst bewerkt:
Oplossing gevonden: OneDrive! Deze optie staat ook op NaviComputer op de telefoon of tablet.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan