De (foto) Galerij op mijn Telefoon

Status
Niet open voor verdere reacties.

Dukkel

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
17 feb 2016
Berichten
1.990
Besturingssysteem
Win11 Prof NL
Office versie
Office365
Hallo Allemaal,

De foto-galerij op mijn telefoontje (Huawei Ascend G750) bestaat uit diverse items, zoals bijvoorbeeld: Familie, Amsterdam, Amerika, alles met elkaar wel 15 items

In die Items staan wel 150 foto's

Is er nu een dubbel-file-zoeker, die de dubbele foto's per Items kan opsporen?

Bedoeld wordt dus perse niet alle dubbele foto's uit de gehele verzameling, want die programma's zijn er zat.

Met vriendelijke groet
Dukkel
 
Probeer het met visipics. Volgens mij kun je dan mappen selecteren. Maar ik heb het niet geprobeerd.
 
Hallo Dukkel,
Zoek in de Appstore naar "duplicate" en je vindt app's met verschillende mogelijkheden.

De app: Duplicate Files Fixer (zonder reclame of onnodige toestemmingen en in de Nederlandse taal) kan alleen op afbeeldingen zoeken en laat de gebruiker ook andere mappen, dan de door jou gewenste, uitzonderen. Bovendien zal het altijd eerst de gevonden bestanden met hun respectievelijke paden aan jou laten zien voor bevestiging.

Het uitzonderen van mappen zal betekenen dat je al snel slechts binnen enkele mappen zoekt want zo veel zijn dat er niet. Wat je hiervoor moet doen is het volgende; Scan naar afbeeldingen of andere type bestanden. Ga na in ieder geval één zo een willekeurige zoekactie naar het menu (de drie streepjes links boven) en kies Instellingen. Kies dan: Lijst Negeren en daar onderaan Toevoegen. Duplicate Files Fixer kent nu de bestand structuur en alle mappen. Je kan verder klikken op de naam van het interne geheugen of de naam van het externe geheugen en daar alle mappen of verder ondergelegen mappen selecteren door af te vinken voor uitzonderen. Ondanks dat scannen slechts seconden duurt zal de app geen bestanden uit de geselecteerde mappen of hoofdmappen controleren. Hier heeft de gebruiker misschien backup of werkbestanden.

Bij Instellingen > Filters Scannen kan er gekozen worden voor precies de zelfde bestanden of zelfde inhoud. Bij de laatste optie krijg je ook kopieën te zien die in de zelfde mappen zijn gemaakt en dan (1) en (2) achter de bestandsnaam hebben gekregen. Laat ons weten of je daarmee tevreden bent. Groet. Alfred 2
 
Probeer het met visipics. Volgens mij kun je dan mappen selecteren. Maar ik heb het niet geprobeerd.


Hallo Manamana
Ik heb Visipics niet kunnen vinden in Google PlayStore, maar het heeft me wel op het spoor gezet voor Dupit. Duplicate Image Cleaner
en die laat me ook per folder zoeken.

Dus weer bedankt
Met vriendelijke groet
Jan Filarski
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan