Firefox na download automatisch onderbroken

Status
Niet open voor verdere reacties.

rien92

Gebruiker
Lid geworden
10 aug 2008
Berichten
16
[Firefox na download automatisch onderbroken.

Na het downloaden en installeren van Firefox krijg ik de melding dat het downloaden onderbroken is.

Niet door mij in ieder geval, maar nu heb ik geen Firefox meer, maar daar zitten al mijn favorieten en wachtwoorden.

Hoe kan ik dit oplossen ??

Alvast bedankt.
Rien Gevers
 
Ik begrijp niet hoe een download het niet doet en jou bladwijzers kan verwijderen. Als het de bedoeling was om Firefox gesynchroniseerd te houden, heb je bladwijzers dan niet op een andere computer? Exporteer daar de bladwijzers naar een bestand wat er zo uit ziet: bookmarks-2017-05-26.json

Hoe kreeg je de melding om Firefox bij te werken naar een nieuwe versie van Sync? Is dit per e-mail, klopte dan de afzender?

Wachtwoorden kunnen zijn opgeslagen in een caché. Dat is voor het gemak van automatisch invullen. Deze wachtwoorden kan je dan in elk geval niet zomaar kwijt zijn. Anders de onbekende wachtwoorden maar opnieuw instellen en naar jou e-mail adres laten sturen.
 
Ik heb wel Firefox op mijn laptop zitten, maar deze zijn niet gesynchroniseerd.

Maar ik kan Firefox gewoonweg niet installeren op mijn PC.
Die gebruik ik al jarenlang zonder problemen.
Vanmorgen met het opstarten kwam er een berichtje van een update en daarna is het helemaal mis gegaan.

De foutmelding kwam na het downloaden en na het installeren.
Ik zal zo meteen een schermafdruk maken en stuur die dan nog door.
 
Updates, in ieder geval van Windows, zijn ongedaan te maken door terug te gaan naar een systeemherstelpunt.
 
Nu komt Firefox zelfs niet tot aan het installeren toe.
Hier wordt ik een beetje wanhopig van.

Hoe kan ik je een bijlage zenden ?
 
Ik ga terug naar een systeemherstelpunt.
Dat lijkt mij het beste.
 
Ik ga terug naar een systeemherstelpunt.
Dat lijkt mij het beste.

Ook dat geeft een foutmelding.

C:\\Windows\WinSxS\amd64_netfx4-sos_dll_b03f5f711d50a3a_4.0.14305.0_none_ er moet nog iets achter komen/ Wat dat weet ik.
 
Ik heb op die foutcode gegoogled, maar de geeft aan dat het met de installatie van Windows 10 te maken heeft.
Windows 10 zit er vanaf het begin al op.

Wat nu ??
 
Ik geef het op.
De hele dag geen stap verder gekomen.
Ik breng de PC weg ter reparatie.
 
Er is weinig kans dat een reparateur jou kan helpen met software problemen. Ze zullen er een andere schijf in doen en voorstellen om alles opnieuw te installeren.

Probeer eens een ander Administrator account aan te maken en kijk of problemen nog bestaan. Start verder eens op in Veilige modus met netwerk.

Hulp hiervoor op deze pagina: https://answers.microsoft.com/en-us...10-after/aa9123de-38bc-4125-adff-3cdbcd9cc474

Wanneer je Chrome installeert, wordt je dan aangeboden om de bladwijzers en geschiedenis uit Firefox te importeren?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan