• Privacywetgeving
    Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.

VBA om achteraf een overeengekomen prijs in database toe te voegen

Status
Niet open voor verdere reacties.

Hunuloeloe

Gebruiker
Lid geworden
12 sep 2016
Berichten
311
Goedemiddag,

Ik heb een Tool gemaakt die de vrachttarieven berekend. Middels een druk op de knop wordt de calculatie opgeslagen en de gegevens in de geelgekleurde cellen gewist. Echter nu kreeg ik de vraag vanuit de directie of het mogelijk is om de overeengekomen prijs achteraf nog bij de berekende prijs te kunnen voegen...
Ik heb wel een idee hoe ik dit graag zou willen hebben maar ik weet niet hoe ik dit moet verwezenlijken...
Het idee is als volgt als een planner een prijs achteraf wil toe voegen moet die op een knop drukken in de Tool die hem een scherm laat zien. Hier moet hij de datum invullen of de klantnaam of de naam van de planner. Vervolgens als hij dit invult krijgt hij de calculaties te zien met daarbij de berekende prijs. Hierop volgend selecteert hij de rit/route waar de overeengekomen prijs aan toegevoegd moet worden en vervolgens kan hij in hetzelfde scherm de prijs bijvoegen en opslaan.

Hieronder de Tool en de database
Bekijk bijlage Concept Tool.xlsm
Bekijk bijlage Database.xlsx

Ik hoop dat ik een beetje duidelijk ben geweest en ben ook zeer benieuwd of dit mogelijk is!
 
Goedemorgen,

Niemand die hier een oplossing voor heeft?! Ik had toch graag gewild dat ik dit voor het weekend kon afronden :confused:
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan