• Privacywetgeving
    Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.

Formule in offerte werkt niet meer

Status
Niet open voor verdere reacties.

tshw3

Gebruiker
Lid geworden
19 mei 2017
Berichten
92
Hallo Helpmij leden,

Ik open nog een vraag omdat het van andere aard betreft en ik denk dat het het beste is om dingen gescheiden te houden.

In mijn bestand en dan tabblad offerte wil ik dat hij automatisch de gegevens opzoekt van het betreffende bedrijf.
Nu heeft deze formule het altijd gedaan en kreeg ik automatisch alles aangevuld.

Dus ik selecteer bij vakje A4 het bedrijf, Bij A5,A6 enz. selecteert die automatisch het adres, postcode enz. enz.
Wat gaat er nu fout? Want hij deed het altijd maar werkt nu niet meer. Heeft dit te maken dat de klantenlijst nu in useform staat?

Ik zou graag willen weten waarom het niet meer werkt en wat ik er aan kan doen. Kan iemand mij daarbij helpen?
Bekijk bijlage Bronbestand Excel 2017 Teun R30.xlsm

Met vriendelijke groetjes,
Teun
 
Zet Berekenen eens op Automatisch.
 
Zet Berekenen eens op Automatisch.

Heb office opnieuw moeten installeren en schijnbaar is het toen uitgezet ofsow. Dit was inderdaad de gouden tip. Dank u wel.

Voel me nu echt een beginneling :(.

Met vriendelijke groetjes,
Teun
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan