facebook filmpjes

Status
Niet open voor verdere reacties.

kuijpers

Gebruiker
Lid geworden
20 jun 2005
Berichten
225
Hallo, Als ik scrol in mijn facebook dan krijg ik een fractie van een seconde een filmpje te zien maar dan gaat het in zwart en dat is in elk filmpje dat voorbij komt . Kunt U mij zeggen hoe dit komt en wat ik er aan kan doen om de filmpjes gewoon te bekijken ?
 
Hallo, Het betreft misschien een beveiligingscode die niet aan de video's wordt meegegeven en wel voor sommige oudere browsers zoals Firefox onder Vista (wordt in deze combinatie al een tijdje niet meer geüpdate) vereist is. De video voorbeelden zullen dan geen van alle afspelen en in Twitter trouwens ook niet. Je ziet inderdaad bij het scrollen net één tel de video of de afbeelding ervan.

Bent u ermee geholpen om Chrome browser te gaan gebruiken? Tijdens de installatie wordt er aangeboden om bladwijzers te importeren uit Firefox. Ik kan ook alleen goed NPO kijken als ik Chrome gebruik. Laat even weten of het daaraan ligt en anders wat de omstandigheden zijn.

Chrome is ook gestopt met ondersteuning voor Vista, er komt een mededeling over, boven in beeld maar de meldingen kan je uitschakelen. Er zijn vast nog wel andere mogelijkheden van Browsers en u zou een andere Windows versie kunnen overwegen om in de nabije toekomst te installeren.
 
Laatst bewerkt:
facebook

Bedankt Alfred 2 ik gebruik windows 7 en heb ook chrome op mijn computer maar als ik het goed begrepen heb zal het mij niet lukken om de filmpjes te zien nou jammer dan . nogmaals bedankt
 
Dat het niet zal lukken is nog niet gezegd. Aan het systeem zal het dan niet liggen.

Komt het misschien door de manier waarop video's zijn gepost? Dan zullen er video's van anderen zijn die wél werken.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan