Fn toets vast zetten??

Status
Niet open voor verdere reacties.

nossie

Gebruiker
Lid geworden
11 nov 2008
Berichten
672
Hallo Allemaal,

Ik heb een Medion Akoya laptop.

Nu vroeg ik me af of ik de Fn toets ook vast kan zetten, net als bijv. Caps Lock en Num Lock.

Al op Google gezocht en daar worden diverse toetscombinatie's genoemd maar de werken niet (Fn+NumLock - Fn+Esc). Verder gevonden dat het in mijn Bios een optie met Functie toetsen aan gezet moet worden. (Maar ik kom niet in mijn Bios....heb alle F* toetsen geprobeerd en ook Esc en Del). (Iemand hier nog een oplossing voor? Zou het kunnen zijn dat alles zo snel gaat omdat ik een SSD als opstartschijf heb dat je niet snel genoeg bent op het Bios of handmatig opstart partitie te kiezen (normaal F8) te kunnen kiezen??

Verder is er nog een optie om in het Register aanpassingen te maken maar dat is mijn laatste optie of eigenlijk helemaal niet. In het Bios aanpassingen maken vindt ik niet zo'n fijn idee.

Dus als jullie nog andere opties hebben hoor ik het graag van jullie. Ik weet dat het moet kunnen want bij de Lenovo laptop van mijn dochter is het standaard zo dat de functies die bij mij blauw zijn, dus met de Fn toets moeten worden gedaan, bij haar standaard zijn ipv F1 t/m F12.

Hoor graag van jullie.

Mvrgr.

Nossie
 
Enige optie die ik heb is de FN Lock key maar blijkbaar heb je die niet.

Tijs.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan