Time-out verstellen, maar WAAR?

Status
Niet open voor verdere reacties.

Dukkel

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
17 feb 2016
Berichten
1.969
Besturingssysteem
Win11 Prof NL
Office versie
Office365
Hallo Allemaal

Ik gebruik NewsLeecher om bestanden te downloaden.

Nu kreeg ik gisteren niet alle verbindingen waarvoor ik wel betaald heb, namelijk 10 stuks

Daarvoor vroeg ik mijn provider News.Sunnyusenet.com om uitleg. Zie hieronder HUN uitleg

Deze foutmelding betekent dat u het maximale aantal verbindingen met de server overschreden hebt. Het kan voorkomen dat deze foutmelding gegeven wordt doordat er een time-out met de server opgetreden is en de server daardoor denkt dat u nog steeds ingelogd bent. Zorg daarom altijd dat de time-out instellingen in uw programma op minimaal 120 seconden staan.

Gelieve ervoor te zorgen dat het aantal connecties in uw news client overeenkomt met het maximaal toegestane aantal voor uw usenet abonnement
.

Nu hebben zij het over de time-out instellingen.

Maar waar staan deze Time-Out instellingen, zodat ik die kan bijstellen/controleren ?
Met vriendelijke groet
Dukkel1943
 
Hallo Jan. Misschien toch daar verder lezen.

Als eerste gaan we naar het tabblad connection. Door een vinkje te zetten bij auto connect at launch laat je als newsleecher opstart deze meteen verbinding maken met je nieuwsserver. Hoef je niet meer elke keer op de connect knop te drukken. We willen niet dat newsleecher de verbinding met de server verbreekt dus zetten we een vinkje bij no auto logoff. Als laatste zetten we de tijd bij reset hanging connections op 120 seconden. Dat voorkomt veel foutmeldingen en problemen.

http://www.snelrennen.nl/newsleecher/#.WS7T-miLSUk
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan