chrome / android en website

Status
Niet open voor verdere reacties.

fbijltje

Gebruiker
Lid geworden
23 mei 2004
Berichten
255
Ik heb een website gemaakt met rechtsbovenin een link naar een facebook pagina met behulp van plaatje (F). Op de desktop ziet het er prima uit en werkt de website goed ...op mijn tablet android/chrome komt het plaatje met de link naar de facebookpagina niet te voorschijn. Op mijn tablet heb ik de browse geschiedenis verwijderd en via instellingen de opgeslagen gegevens van chrome verwijderd maar beide hebben niet geholpen.
De andere links op de website werken verder prima! Zowel op mijn PC als op mijn tablet.
Wie weet wat er aan de hand is?

Alvast bedankt voor een reactie,
Frans
 
Laatst bewerkt:
Het is de bedoeling dat de mensen op het plaatje klikken en zo op de facebook pagina terecht komen. Het opent dan in een nieuw tabblad van de browser. Het plaatje zelf staat op de server en moet ingeladen worden zodra de pagina in de browser wordt geladen, op de desktop computer gaat dat goed echter via de tablet zie ik het plaatje, blauwe facebook f niet. De andere plaatjes van de website worden goed ingeladen zowel op de desktop als op de tablet.
Het is overigens een "platte" website met HTML en CSS.
 
Laatst bewerkt:
Heb je een link van de website?
En is je website wel responsive gemaakt?
 
@femke98: ...dat is inderdaad het probleem...ik ga even "sleutelen" aan de code.

@manamana:...denk het niet. Ik denk dat femke98 gelijk heeft omdat andere plaatjes wel goed ingelezen worden. De top van de pagina wordt niet voldoende verkleind op de tablet.

website: www.twisterhof.net, 2 versie's nederlands en duits.
 
Laatst bewerkt:
Om te checken of je website responsive is ga je op je laptop of desktop de website kleiner maken.
Je zult bij jouw website zien dat je dan amper nog wat te zien krijgt.
zie screenshot

Namen14.jpg

De website is dus niet responsive. Vandaar dat alles niet te zien is op een smartphone.
 
Bij mij is het goed op mijn mobiel dat is al winst

twisterhof.png
 
Laatst bewerkt:
das de voorpagina wat doet de rest?
Ik denk dat het dan niet te zien is, kijk maar naar mijn screenshot. Dit is als je een browser op een(in dit geval) laptop kleiner maakt vanaf de zijkant. Dat is echt de juiste manier om te zien of het responsive is.
 
Misschien dat hij/zij al gesleuteld heeft aan de code,maar FB zie ik bij jouw niet staan. Zal eens op mijn smart kijken.

Nee, dit is niet responsive, op mijn smart
Ik zie de hele pagina wel, maar het is niet te lezen. Je moet dus de pagina vergroten in je smartphone en dan kan je het niet lezen, omdat alles erom heen dan weer wegvalt.

ik weet niet hoe ik een foto van mijn smart kan maken met de website twisterhof erop, maar dan had je kunnen zien dat ik hele kleine lettertjes zie en de hele pagina.
 
Laatst bewerkt:
Je hebt best gelijk hoor. :thumb: Even bijltje afwachten.:)
 
Ik ben bezig met de code ...dit weekend ga ik ermee verder. De site is niet responsive en reageert verschillend op de verschillende mobiels.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan