beetje hulp bij vertaling...

Status
Niet open voor verdere reacties.

PetraParis

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
1 jun 2017
Berichten
3
Hoi !
Ik ben Petra en ik woon al 30 jaar in de omgeving van Parijs :cool:. Ik kan alleen maar typen met azerty en ik schrijf niet elke dag nederlands dus soms zoek ik m'n woorden. Ik ben bezig met mijn bedrijfje (op afstand werken met een verkoop team) en ik kwam een leuke oplossing tegen om een work-place op te zetten, die oplossing heet whaller. Kent iemand dit al ?
Makkelijk om documenten op te slaan om mensen uit te nodigen en om te babbelen om meetings te organiseren en taken te delen het is een soort forum. Ik zie dat ze iemand zoeken om te helpen met vertalen... het lijkt me leuk om dat met ze te doen, voor mij is het tegelijkertijd een soort elearning want zo handig ben ik niet, en daarom heb ik me hier ingeschreven. Ik dacht ik ga nederlands leren ! Wanneer ik zo een beetje lees hier op "help mij' zie ik dat het high level is ! Soms snap ik niet eens waar het over gaat... Dus met een beetje geduld... Wanneer ik duidelijkere vragen heb dan klop ik aan :rolleyes: Kan dat ?
 
Welkom bij Helpmij.nl

Natuurlijk kun je hier met vragen aankloppen betreffende computers telefoons enz.
Zoek dan wel het juiste forum op.
 
Laatst bewerkt:
Hoi @puppie !
Zit ik hier niet goed bij netwerk ? ik ga nog even kijken of er een groep is waar dit bericht beter in past
 
@PetraParis: Wat puppie (hoogstwaarschijnlijk) bedoelt is dat je gerust een Engelse/Franse/Duitse/etc. term mag vragen om naar het NL te vertalen, maar dat je die vraag dan niet moet stellen in je huidige vraag maar dat je in het juiste subforum waar de term bij hoort moet vragen naar de vertaling.
Voorbeeld: Vertaling van een VBA term (Excel) kun je in Excel subforum of het Visual basic for Applications (VBA) subforum stellen, maar niet (zinvol) in het "Internet delen en overige netwerkvragen" subforum waar je je (algemene) vraag óf je vertalingen mag vragen had neergezet.

Mogelijk is (voor dat Whaller dan) vooral relevant om (vertaal-)vragen te stellen in het Messengers en Sociale netwerken subforum maar gaat het over een technische term dan is mogelijk een ander subforum zinvol(ler).

Tijs.
 
Laatst bewerkt:
Ok ! Dank je @Thijs ! ik zal daar op letten, fijn dat je de weg wijst
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan